تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

فوت ۲ نفر در نطنز بر اثر گازگرفتگی

یک مرد ۵۰ و یک زن ۴۵ ساله بر اثر مسمومیت ناشی از استنشاق گاز مونوکسید کربن و به دلیل نقص در دودکش آبگرمکن در روستای فریزهند نطنز جان خود را از دست دادند.

کد خبر: ۱۵۶۸۴۵
۱۳:۴۱ - ۱۶ مهر ۱۴۰۲

فوت ۲ نفر در نطنز بر اثر گازگرفتگی

دیدارنیوز: مسئول اورژانس ۱۱۵ نطنز از فوت دو نفر بر اثر استنشاق گاز در روستای فریزهند نطنز خبر داد.

حسنعلی صالحیان، اظهار داشت: صبح امروز حادثه مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در روستای فریزهند از توابع بخش مرکزی نطنز امروز به اطلاع اورژانس ۱۱۵ اعلام شد.

وی ابراز داشت: در این حادثه یک مرد ۵۰ و یک زن ۴۵ ساله بر اثر مسمومیت ناشی از استنشاق گاز مونوکسید کربن و به دلیل نقص در دودکش آبگرمکن جان خود را از دست دادند و زمانی که نیرو‌های اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه رسیدند این دو نفر فاقد علائم حیاتی بودند.

صالحیان ضمن تاکید به شهروندان برای رعایت موارد ایمنی در استفاده از وسائل گرمایشی، گفت: هنگامی که افراد در فضای سربسته هر نوع وسیله گرمایشی را روشن می‌کنند، اگر علائمی شبیه سرماخوردگی را به طور آنی پیدا کردند، ممکن است ناشی از مسمومیت با مونوکسید کربن باشد.

مسئول مرکز فوریت‌های پزشکی نطنز با بیان اینکه لازم است در استفاده از وسایل گرمایشی نکات ایمنی و لحاظ کردن موارد استاندارد مد نظر قرار بگیرد، گفت: نداشتن لوله بخاری مناسب و عدم توجه به نکات ایمنی باعث ایجاد این گونه حوادث می‌شود.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی