تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
مدیرکل مدیریت بحران مازندران اعلام کرد

آماده‌باش ۶ شهرستان مازندران برای سیلاب احتمالی

محمدی، مدیرکل مدیریت بحران مازندران از آماده باش ۶ شهرستان برای مقابله با سیلاب احتمالی که از فردا شروع می‌شود، خبر داد.

کد خبر: ۱۵۶۷۱۶
۱۶:۵۹ - ۱۲ مهر ۱۴۰۲

آماده‌باش ۶ شهرستان مازندران برای سیلاب احتمالی

دیدارنیوز: حسینعلی محمدی شیرکلایی اظهار کرد: پیرو بررسی‌های به‌عمل آمده در ۶ شهرستان ساری (محدوده شهری و چهاردانگه و دودانگه)، میاندورود، نکا، بهشهر، قائمشهر و سوادکوه از فردا شاهد هشدار سطح نارنجی هستیم، آماده باش و اقدام ضروری انجام شد.

وی افزود: با تقویت جریانات خنک و مرطوب شمالی، عبور امواج در تراز میانی جو از صبح پنج شنبه ۱۳ مهر ماه شاهد بارش باران، وزش باد شدید، رعد و برق، کاهش دما، احتمال تگرگ، مه گرفتگی در ارتفاعات و برف گرفتگی در قلل مرتفع استان به‌ویژه مناطق مرکزی و شرقی خواهیم بود.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اشاره به سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌ها، وزش باد شدید موقتی، وقوع صاعقه، کاهش دید، ریزش سنگ و اختلال در تردد محور‌های کوهستانی به‌ویژه محور کندوان و هراز از تبعات فعالیت این سامانه خواهد بود، خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی از طریق صداوسیمای مازندران، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های گروهی به هم استانی‌ها و مسافران توصیه شده است.

محمدی شیرکلائی افزود: به تمامی دستگاه‌های امدادی و خدماتی توصیه می‌شود ضمن آماده باش کامل و آماده سازی تجهیزات و ماشین آلات آمادگی لازم جهت هرگونه عملیات امداد و نجات و خدمات رسانی همچون گذشته داشته باشند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی