تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

محمود عباس: «آمریکا» فلسطین را اشغال کرده، نه اسرائیل

محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین گفت که اراضی فلسطینی توسط اسرائیل اشغال نشده بلکه توسط آمریکا اشغال شده است.

کد خبر: ۱۵۶۶۸۴
۰۸:۴۸ - ۱۲ مهر ۱۴۰۲

محمود عباس: اسرائیل مستقل نیست؛ آمریکا، فلسطین را اشغال کرده

دیدارنیوز: محمود عباس گفت: اسرائیل مستقل نیست، بلکه این آمریکا است که فلسطین را اشغال کرده است.

محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در زمانی که آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا در حال برنامه ریزی برای بازدید از اسرائیل و کرانه باختری است گفت که «اراضی فلسطینی توسط اسرائیل اشغال نشده بلکه توسط آمریکا اشغال شده است.»

وی در رام‌الله گفت: «وقتی اسرائیل می‌گوید که روز استقلال خود را جشن می‌گیرد باید پرسید از کجا استقلال یافته است؟ چه کسی اسرائیل را اشغال کرد تا بتواند سالگرد آزادی خود را از این اشغال جشن بگیرد.»

او تاکید کرد که «این یک دروغ بزرگ است.» وی تصریح کرد از آنجاییکه از نظر او اسرائیل استقلالی ندارد این آمریکا است که فلسطین را اشغال کرده است.

حمله وی به دولت بایدن و اسرائیل در بحبوحه فعالیت بر روی یک توافق امنیتی بین واشنگتن و ریاض از جمله توافق عادی سازی روابط بین اسرائیل و عربستان و توافق موقت احتمالی با فلسطینی‌ها صورت می‌گیرد.

محمود عباس دو هفته پیش در مجمع عمومی سازمان ملل خواست تا فلسطین به‌عنوان یکی از کشور‌های عضو به رسمیت شناخته شود اقدامی که نیاز به تایید شورای امنیت دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی