تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

هشدار به کردستانی‌ها؛ احتمال سیلابی شدن رودخانه‌ها

سازمان هواشناسی با اشاره به فعالیت سامانه بارشی، از احتمال جاری شدن روان آب، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌ها در استان کردستان خبر داد.

کد خبر: ۱۵۶۶۱۱
۱۴:۱۴ - ۱۰ مهر ۱۴۰۲

کردستان

دیدارنیوز: مسئولان استان از احتمال جاری شدن روان آب، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌ها در کردستان خبر می‌دهند.

در همین زمینه، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان با اشاره به پیش‌بینی هواشناسی استان مبنی بر بارش‌های فرانرمال پائیزی، نسبت به سیلابی شدن رودخانه‌ها هشدار داد.

آرش آریانژاد از مردم استان و گردشگران خواست به دلیل احتمال سیلابی شدن رودخانه‌ها بروز خطرات جانی و مالی از استقرار در کنار رودخانه‌ها و هر نوع منابع آبی جداً خودداری کنند.

مدیرکل هواشناسی استان کردستان نیز در این ارتباط از صدور هشدار سطح زرد هواشناسی خبر داد و اظهار کرد: از امروز تا صبح روز پنج‌شنبه، به ویژه روز‌های دوشنبه و چهارشنبه بارش‌ها به صورت رگباری و نقطه‌ای خواهد بود.

رحیم صدیقی افزود: بارش‌ها در روز دوشنبه غرب استان و در روز چهارشنبه سنندج، مریوان، کامیاران، سلین، سروآباد، سقز، بانه، قروه، دهگلان و ارتفاعات مرکزی را در بر می‌گیرد.

وی از پیش‌بینی رعد و برق، وزش باد شدید و گرد و خاک از امروز تا روز چهارشنبه در سطح استان خبر داد و گفت: از اواخر ماه جاری تا هفته‌های اول آبان ماه بارش‌ها در سطح استان شدت می‌یابد.

مدیرکل هواشناسی استان کردستان خواستار اجتناب شهروندان از هرگونه تردد و توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در سفر‌های بین شهری، پرهیز از فعالیت‌های کوهنوردی، خودداری از چرای دام و تردد در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع شد و یادآور شد: اطمینان از استحکام سازه‌های موقت، لایروبی کانال‌ها و آب‌رو‌ها مورد نظر قرار بگیرد.

صبح امروز حداقل دمای هوا با ۸.۹ درجه سلسیوس مربوط به دهگلان و ۳۱.۶ درجه سلسیوس برای سلین ثبت شد. دمای سنندج نیز امروز بین ۱۱ تا ۲۷ درجه در نوسان بود.

صبح امروز در سنندج شاهد بارش باران به صورت پراکنده و هم‌اکنون نیز شاهد وزش باد که در برخی نقاط موجب خیزش گردوخاک همراه با کاهش کیفیت هوا شده، هستیم.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی