تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
نماینده اهواز در مجلس مطرح کرد

دود هورالعظیم و مشکل بزرگ برای سلامت خوزستانی‌ها

حسینی، نماینده اهواز در مجلس با اشاره به تداوم وقوع حریق در بخش عراقی تالاب هورالعظیم و انتشار دود ناشی از این حریق در برخی شهر‌های خوزستان، گفت: شهر‌های خوزستان به ویژه سوسنگرد، هویزه و اهواز متاثر از دود این آتش‌سوزی هستند به گونه‌ای که این مساله اسباب زحمت و مشکل برای سلامت مردم شده است.

کد خبر: ۱۵۶۵۹۵
۱۳:۰۱ - ۱۰ مهر ۱۴۰۲

دود هورالعظیم و مشکل بزرگ برای سلامت خوزستانی‌ها

دیدارنیوز: دود آتش‌سوزی بخش عراقی هورالعظیم برای سلامت خوزستانی‌ها مشکل ایجاد کرده است.

سیدکریم حسینی اظهار کرد: هر چند این آتش در بخش عراقی تالاب هورالعظیم رخ داده است، اما باید اقداماتی در این خصوص انجام شود و این مساله را از طریق معاون رئیس جمهور پیگیری کرده‌ایم.

وی افزود: شهر‌های خوزستان به ویژه سوسنگرد، هویزه و اهواز متاثر از دود این آتش‌سوزی هستند به گونه‌ای که این مساله اسباب زحمت و مشکل برای سلامت مردم شده است.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: این مساله را از طریق معاون پارلمانی رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست پیگیری کرده‌ایم تا موضوع را به وزارت کشور یا وزارت امور خارجه اطلاع دهند و از طریق دیپلماسی پیگیری شود.

حسینی بیان کرد: با توجه به اینکه عمده دود ناشی از این حریق به سمت کشور ما می‌آید و شهر‌های خوزستان را درگیر می‌کند، در صورت نیاز به مشارکت در اطفای حریق، این کار نیز باید انجام شود.

در سال‌های اخیر بار‌ها بخش عراقی تالاب هورالعظیم و گاه بخش ایرانی تالاب دچار حریق شده و با انتشار دود ناشی از آن در شهر‌های استان خوزستان، سلامت و زندگی روزمره شهروندان تحت تاثیر آلودگی هوا قرار گرفته است؛ در این شرایط ضروری است راهکاری عملی برای جلوگیری از انتشار این دود اندیشیده شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی