تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

۳ صیاد ایرانی در سیشل آزاد شدند

پس از اقدامات ایران، ۳ نفر دیگر از ماهیگیران بلوچ ایرانی بازداشت شده در سیشل آزاد و با پرواز و تسهیلاتی که کشور مذکور در اختیار آن‌ها گذاشت به کشور بازگشتند.

کد خبر: ۱۵۶۵۹۲
۱۲:۴۷ - ۱۰ مهر ۱۴۰۲

آزادی ۳ صیاد ایرانی بازداشت شده در سیشل

دیدارنیوز: در پی اقدامات و پیگیری‌های سفارت جمهوری اسلامی ایران در ماداگاسکار (اکردیته در سیشل) ۳ نفر دیگر از ماهیگیران بلوچ ایرانی بازداشت شده در این کشور آزاد و با پرواز و تسهیلاتی که کشور مذکور در اختیار آن‌ها گذاشت به میهن اسلامی بازگشتند.

همچنین دو ماهیگیر دیگر نیز (که آخرین اتباع بازداشتی ایران در سیشل هستند) تا ۹ اکتبر ۲۰۲۳ در انتظار صدور مراحل اداری نهایی و بازگشت به میهن هستند.

حسن علی بخشی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در ماداگاسکار ضمن تشکر از دولت سیشل به خاطر همکاری و ارائه تسهیلات لازم برای بازگشت این هم میهنان، مجددا از صیادان کشورمان درخواست کرد: ضمن داشتن تجهیزات و مدارک لازم برای پرداخت به صیادی در آب‌های بین‌المللی، نسبت به اطلاع از قوانین بین‌المللی و رعایت حقوق کشور‌ها مطلع باشند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی