تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

وضعیت اضطراری در نیویورک

پس از جاری شدن سیل در نیویورک آمریکا، وضعیت اضطراری در این شهر اعلام شده است. شهردار نیویورک گفته این یک طوفان خطرناک و دارای خطرات جانی است.

کد خبر: ۱۵۶۴۳۶
۰۸:۳۷ - ۰۸ مهر ۱۴۰۲

وضعیت اضطراری در نیویورک

دیدارنیوز: جاری شدن سیل در شهر نیویورک و دو منطقه مجاور آن موجب اعلام وضعیت اضطراری شد.

رسانه‌های آمریکا از بارش نزدیک به ۱۳ سانتی‌متر باران در برخی مناطق نیویورک خبر داده و افزوده‌اند مسئولان انتظار بارش ۱۸ سانتی‌متر دیگر در طول روز را دارند.

کتی هاچول، شهردار نیویورک صبح جمعه با انتشار بیانیه‌ای در شبکه اجتماعی «ایکس» (توییتر سابق) در شهر نیویورک، منطقه «لانگ آیلند» و «هادسون ولی» وضعیت اضطراری اعلام کرد.

هاچول ساعتی قبل‌تر هم گفته بود: «این یک طوفان خطرناک و دارای خطرات جانی است. این وضعیت ممکن است تا ۲۰ ساعت آینده ادامه داشته باشد.» وی همچنین اضافه کرد پیامش به ساکنان نیویورک این است که «آب کشنده است.»

وضعیت اضطراری در نیویورک

روز جمعه رسانه‌ها گزارش دادند بارش باران باعث تعطیل شدن بخش‌های زیادی از شبکه قطار شهری نیویورک شد و خیابان‌ها دچار آب‌گرفتگی شدید شدند. دست‌کم یکی از سه پایانه فرودگاه «لاگاردیا» بسته شد.

شبکه خبری ان‌بی‌سی گزارش داد دست‌کم ۲۳ میلیون نفر از شهروندان در نیوجرسی، نیویورک و کانکتیکات صبح جمعه از بارش شدید باران متاثر شدند و برای بخش‌هایی از لانگ آیلند، بروکلین، کویینز، منهتن و نیوجرسی هشدار باران‌های سیل‌آسا صادر شد.

وضعیت اضطراری در نیویورک

فیلم‌ها و تصاویر منتشرشده توسط کاربران در فضای مجازی نشان داد ایستگاه‌های قطار زیرزمینی پر از آب شده‌اند و خیابان‌ها به شکل دریاچه‌های کوچک درآمده‌اند.

در ساعت‌های اوج ترافیک هرج و مرج در یکی از خیابان‌های نزدیک منطقه منهتن موجب شد برخی از رانندگان خودرویشان را رها کنند.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی