تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
تنگنای بیست و یکم با مهدی عرب­ صادق؛ عاصی از رانت­‌ها و پدرسالاران

مسئولان ما گویا در ایران دیگری زندگی می‌کنند/ جوان نمی‌پذیرد ابزار پدرسالارها شود

در بیست و یکمین برنامه تنگنا، مهدی عرب صادق معاون پیشین حزب موتلفه اسلامی، مهمان حامد شجاعی است و در رویکرد جدید برنامه به پرسش‌هایی درباره نسل معروف به «جوان» سیاسی ایران پاسخ می‌دهد.

کد خبر: ۱۵۶۴۱۱
۱۸:۵۵ - ۰۶ مهر ۱۴۰۲

تنگنا عرب صادق

 

دیدارنیوز ـ حامد شجاعی: در نخستین برنامه از فصل جدید تنگنا میزبان مهدی عرب­‌صادق، معاون سیاسی سابق و عضو مستعفی حزب موتلفه اسلامی بودم. عرب­‌صادق سی و نه ساله، از جمله چهره‌­های جوان یکی از کهنسال‌­ترین احزاب سیاسی فعال کشور محسوب می­‌شود که علیرغم سن کم، در قیاس با چهره‌­های مشهور و سابقه­‌دار این تشکل، موفق به ارتقا در سلسله مراتب حزبی تا جایگاه معاونت سیاسی این حزب شد و البته اخیرا در اثر آنچه که اعمال نظر و نفوذ پدرخواندگان می­‌خواند به طور کلی عطای فعالیت تشکیلاتی را به لقای آن بخشید و در حال حاضر بیش از آنکه در نقش یک کنشگر سیاسی فعال باشد در حوزه تخصصی و کاری خود مشغول است.

ویدیو این برنامه را اینجا و در کانال یوتیوب و تلگرام دیدار ببینید

 

در گفت‌وگو با مهدی عرب­‌صادق، علاوه بر آنکه جویای علت جدایی وی از تشکیلات متبوعش شدم نظرات امروز وی را در قبال برخی مواضع سوابقش درباره موضوعاتی همچون مقصران اصلی وضع معیشتی اکثریت مردم جامعه، مرزبانی از فضای مجازی و برخی چهره‌­ها و جریانات سیاسی پرسیدم. دیدگاه و ایده‌­های عرب­ صادق درباره آینده ایران و حل مشکلات کنونی کشور از دیگر محورهای گفت‌و‌گو با این کنشگر سیاسی بود.

مسئولان ما گویا در ایران دیگری زندگی می‌کنند/ جوان نمی‌پذیرد ابزار پدرسالارها شود

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
جواد پیمانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
0
0
برادر غرب صادق چرا بازیان الکن انسداد اجتماعی سیاسی اقتصادی وبه زبان روشن سوقوط جامعه رانوید میدهید باایهام واشاره چه اهدافی را دنبال میکنی بنظر میرسه برای مجلس کاندیدا شده اید!!!!
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی