تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.
نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم
دیدارنیوز آخرین تحولات انتخاباتی را بررسی کرد:

نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم

بسیاری از تحلیلگران و منتقدان می‌گویند در نبود نیروهای اصلاح‌طلب و اصولگرای میانه‌رو، کار اصولگراها برای سهم‌خواهی در مجلس، به جنجال کشیده خواهد شد.
سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند

جامعه پلاس عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که در این برنامه در گفت‌وگو با کارشناسان و صاحب نظران چالش‌ها و مشکلات حوزه‌های اجتماعی تحلیل و بررسی می‌شود. شما را به دیدن این سلسله برنامه‌ها...

هر چهار مدل گوشی‌های آیفون ۱۶ به تراشه A ۱۸ مجهز خواهند شد

یکی از تحلیلگران خوش سابقه در مورد محصولات اپل اعلام کرد سال آینده در هر چهار عضو خانواده آیفون ۱۶ از تراشه‌های A ۱۸ استفاده می‌کنند.

کد خبر: ۱۵۶۴۰۴
۱۰:۴۱ - ۰۶ مهر ۱۴۰۲

هر چهار مدل گوشی‌های آیفون ۱۶ به تراشه A ۱۸ مجهز خواهند شد

 

دیدانیوز: یکی از تحلیلگران خوش سابقه در مورد محصولات اپل اعلام کرد سال آینده در هر چهار عضو خانواده آیفون ۱۶ از تراشه‌های A ۱۸ استفاده می‌کنند. گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، "جف پو" از تحلیلگران محصولات اپل و مدعی ارتباط نزدیک با زنجیره تامین این شرکت اعلام کرد اپل آینده آیفون‌های ۱۶ همراه با […]یکی از تحلیلگران خوش سابقه در مورد محصولات اپل اعلام کرد سال آینده در هر چهار عضو خانواده آیفون ۱۶ از تراشه‌های A ۱۸ استفاده می‌کنند.

جف پو از تحلیلگران محصولات اپل و مدعی ارتباط نزدیک با زنجیره تامین این شرکت اعلام کرد اپل آینده آیفون‌های ۱۶ همراه با تراشه‌های A۱۸ اپل خواهند بود. این در حالی است که پیش از این طبق خبر‌های منتشر شده آیفون ۱۶ و ۱۶ پلاس از تراشه‌های A۱۷ و عضو‌های پرو و پرومکس نیز تراشه‌های A ۱۸ بهره‌مند خواهند بود.

مک رومرز که یادداشت‌های مربوط به این تحلیلگر را منتشر کرده است به نقل از وی می‌گوید پردازنده‌های به کار گرفته در آیفون ۱۶ احتمالاً در لیتوگرافی سه نانومتری و متعلق به شرکت TSMC خواهند بود.

همچنین پو مدعی شد آیفون ۱۶ دارای تراشه A ۱۸ بایونیک و مدل‌های پرو و پرومکس از تراشه A ۱۸ پرو استفاده خواهند کرد. این فرد پیش از این عدم استفاده اپل از دکمه‌های غیر متحرک در آیفون ۱۵ پرو را اعلام کرده بود. همچنین وی پیش از این پیش بینی کرده بود گوشی‌های آیفون ۱۵ پرو و ۱۵ پرومکس دارای رم‌های ۸ گیگابایتی خواهند بود. احتمالا تغییرات اعلام شده روی قیمت گوشی‌های آیفون موثر خواهد بود. این شرکت امسال گوشی‌های خود را بدون تغییر قیمت عرضه کرده بود.

 

 

برچسب ها: آیفون
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی