تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
هشدار تشدید فعالیت سامانه بارشی در گلستان

هواشناسی ایران؛ باران و رعدوبرق در ۸ استان

سازمان هواشناسی با صدور هشدار تشدید فعالیت سامانه بارشی و احتمال آسیب به کشاورزان گلستانی از بارش باران و وزش باد شدید موقتی در ۸ استان کشور خبر داد.

کد خبر: ۱۵۶۳۴۴
۰۸:۰۵ - ۰۵ مهر ۱۴۰۲

هواشناسی ایران؛ باران و رعدوبرق در ۸ استان

دیدارنیوز: تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز در استان‌های مازندران، گلستان، برخی مناطق خراسان شمالی، ارتفاعات استان‌های خراسان رضوی، سمنان و ارتفاعات شرقی تهران رگبار، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد گردوخاک روی می‌دهد و دریای خزر مواج و متلاطم است.

روز پنجشنبه تا شنبه آینده در ارتفاعات البرز مرکزی و شنبه علاوه بر آن در اردبیل و شمال استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی بارش‌های پراکنده و وزش باد پیش‌بینی شده است.

یکشنبه آینده با عبور امواج کم‌دامنه از شمال غرب کشور در نیمه شمالی آذربایجان غرب، شمال آذربایجان شرقی و اردبیل رگبار، رعدوبرق و وزش باد‌های شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

امروز و فردا در برخی مناطق شمال شرق، شرق و جنوب شرق و از جمعه تا شنبه هفته آینده در نوار شرقی کشور در برخی ساعات افزایش سرعت وزش باد و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک پیش‌بینی شده است.

آسمان تهران امروز صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی شده است. بیشینه دمای امروز، فردا، جمعه و شنبه آینده پایتخت ۲۷ درجه خواهد بود.

توصیف سامانه: تشدید فعالیت سامانه بارشی

زمان پایان: ظهر چهارشنبه ۱۴۰۲/۰۷/۰۵

نوع مخاطره: بارش باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت

منطقه اثر:

چهارشنبه ۱۴۰۲/۰۷/۰۵: گلستان

اثر مخاطره: سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌ها، وزش باد شدید موقت، صاعقه، احتمال سقوط سنگ از ارتفاعات، خسارت به سازه‌های موقت از جمله بنرها، داربست‌ها، تابلو‌های تبلیغاتی، شکستن درختان کهنسال، اختلال در ناوگان حمل نقل هوایی، ریلی و جاده‌ای و آسیب به محصولات کشاورزی.

توصیه: پرهیز از توقف و اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در سفر‌های برون شهری، عدم فعالیت‌های کوه‌نوردی و جابجایی عشایر، آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادی و پاک‌سازی دهانه پل‌ها، لایروبی کانال‌ها و آب‌رو‌ها و محدودیت در فعالیت‌های کشاورزی.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی