تیتر امروز

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.
پس از کسب مدال برنز در هانگژو مطرح شد

سلحشوری: تلاش کردم رنگ مدالم بهتر شود

مرجان سلحشوری، ملی‌پوش پومسه ایران که امروز (یکشنبه) در بازی‌های آسیایی هانگژو موفق به کسب مدال برنز شد، با اشاره به اینکه دوست داشتم رنگ مدالم بهتر شود، گفت: خوشحالم دست پر برمی‌گردم.

کد خبر: ۱۵۶۲۰۴
۱۳:۳۷ - ۰۲ مهر ۱۴۰۲

سلحشوری

دیدارنیوز: ملی‌پوش پومسه ایران گفت: تلاش کردم رنگ مدالم بهتر شود، اما خوشحالم که دست پر از مسابقات برمی‌گردم.

مرجان سلحشوری پس از کسب مدال برنز پومسه بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار داشت: مسابقه خیلی سختی مقابل نماینده ژاپن داشتم. نماینده مالزی هم رقیب سرسختی بود که سرمربی اهل کشور کره جنوبی را در کادر فنی خود داشت. در این بازی هم در اجرای دوم امتیاز‌های مساوی گرفتیم، اما چون اجرای بیشتری گرفتم، موفق شدم مدال برنزم را قطعی کنم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: قبل از اینکه این بازی‌ها بخاطر شرایط کرونا به تعویق بیافتد خودم را برای شرکت در این رویداد آماده می‌کردم، چون دوست داشتم مدال این بازی‌ها را داشته باشم. تلاش کردم رنگ مدالم بهتر شود، اما خوشحالم که دست پر از مسابقات بر می‌گردم. بازی‌های آسیایی رویداد بسیار بزرگی است و بابت مدال‌آوری در این مسابقات خوشحال هستم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی