تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.

وزش باد ۱۰۸ کیلومتری زابل را درنوردید؛ شعاع دید ۵۰ متر

محسن حیدری، مدیرکل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان از سرعت طوفان گردوخاک در زابل به ۱۰۸ کیلومتر در ساعت خبر داد و گفت که شعاع دید افقی به ۵۰ متر کاهش یافته است.

کد خبر: ۱۵۶۱۰۶
۰۸:۴۰ - ۰۱ مهر ۱۴۰۲

سیستان

دیدارنیوز: در روز آخر تابستان سرعت طوفان در زابل به ۱۰۱ کیلومتر در ساعت رسید و شعاع دید افقی را به ۵۰ متر کاهش داد.

محسن حیدری، اظهار داشت: وزش باد شدید تا بیشینه ۱۰۸ کیلومتر بامداد امروز زابل را درنوردید و گردوغبار حاصل از آن شعاع دید افقی را در ایستگاه هواشناسی فرودگاهی به ۸۰۰ متر کاهش داد.

مدیرکل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان افزود: همچنین در شهرستان زهک بیشینه سرعت باد به ۵۰ کیلومتر در ساعت رسید و دید افقی را در ایستگاه هواشناسی تا ۸۰۰ متر کاهش داد.

وی بیان کرد: مطابق با هشدار صادر شده سطح نارنجی شماره ۲۲، تا دوشنبه وزش باد شدید تا خیلی شدید و طوفان و گرد و خاک در منطقه سیستان شامل پنج شهرستان زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز واقع در شمال استان را خواهیم داشت.

حیدری ادامه داد: همچنین در نوار شرقی و غرب استان وزش باد نسبتاً شدید تا شدید انتظار می‌رود و با توجه به جهت جریانات احتمال انتقال ذرات گرد و غبار به مناطق مرکزی و جنوبی وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان گفت: توصیه می‌شود از تردد غیرضروری بیماران تنفسی، افراد سالخورده و کودکان، در زمان غبار آلود شدن هوا خودداری شود. احتیاط در تردد‌های جاده‌ای و همچنین خودداری از عبور مرور در کنار ساختمان در حال ساخت و قدیمی به خاطر احتمال ریزش دیگر توصیه‌های مهم ما به مردم است.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی