تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
مدیرعامل شرکت فولاد تجارت صدرا:

فاز اول شرکت فولاد تجارت صدرا افتتاح شد/ اشتغالزایی ۶۶٠ نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم+ عکس

مدیرعامل شرکت فولاد تجارت صدرا از افتتاح فاز اول این شرکت با حضور سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و معاون وزیر صمت، خبر داد.

کد خبر: ۱۵۶۰۷۸
۱۷:۲۱ - ۳۰ شهريور ۱۴۰۲

فاز اول شرکت فولاد تجارت صدرا افتتاح شد/اشتغالزایی ۶۶٠ نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم

 

دیدارنیوز ـ سرویس خوزستان: به گزارش خبرنگار دیدارنیوز، امروز پنجشنبه (۳٠ شهریورماه) موسی احمدیان در حاشیه افتتاح فاز اول شرکت فولاد تجارت صدرا، اظهار کرد: این شرکت به عنوان یکی از تولید کنندگان لوله و پروفیل کشور، با حضور معاون وزیر صمت و مدیران استان، در شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز، افتتاح شد.

وی یکی از اهداف این شرکت را توجه به اشتغال جوانان عنوان کرد و افزود: با آغاز به کار این شرکت، برای ۶٠ نفر به طور مستقیم و ۶٠٠ نفر به صورت غیرمستقیم اشتغالزایی شده است.

مدیرعامل شرکت فولاد تجارت صدرا ادامه داد: ساخت فاز اول این شرکت در مدت زمان ۲ سال و با هزینه یک هزار و ۳٠٠ میلیارد ریالی توسط بخش خصوصی انجام شده و پیش بینی می‌شود برای ساخت فاز دوم، به اعتباری حدود پنج میلیون یورو اعتبار نیاز باشد.

احمدیان به اهداف اجرای این پروژه، اشاره کرد و گفت: افزایش تولید ناخالص ملی، ارتقاء سطح کیفی زندگی مردم منطقه با اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم، قرار داشتن در نزدیکی کشور‌های همسایه به منظور کاهش هزینه‌ها و استفاده از ظرفیت صادرات در جهت رشد درآمد‌های ارزی کشور به ویژه استان خوزستان، از جمله اهداف ما در این شرکت است.

وی تشریح کرد: همچنین مقرر است در این شرکت، انواع لوله‌های ۱.۲ تا ۳ اینچ و انواع قوطی‌های ۲٠*۲٠ و ۱٠٠*۴٠ با ضخامت‌های ٠/۷ تا ۴ میلیمتر تولید شود که هر کدام برای مصارف عمده به کار می‌رود.

مدیرعامل شرکت فولاد تجارت صدرا در پایان اذعان داشت: ظرفیت اسمی تولید این شرکت، بالغ بر ۱٠۶ هزار تن در سال است که سعی داریم در کنار تولید، برنامه‌های توسعه‌ای خود را دنبال کنیم.

گزارش عکس

 

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی