تیتر امروز

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.
تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...

طوفان با سرعت ۱۰۰ کیلومتر در سیستان

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به آغاز موج جدید وزش باد‌های ۱۲۰ روزه در شمال استان، گفت: سرعت طوفان گردوخاک سیستان از مرز ۱۰۰ کیلومتر گذشت.

کد خبر: ۱۵۶۰۱۹
۱۰:۵۲ - ۲۹ شهريور ۱۴۰۲

طوفان با سرعت ۱۰۰ کیلومتر در سیستان

دیدارنیوز: محسن حیدری با اشاره به آغاز موج جدید وزش باد‌های ۱۲۰ روزه در شمال استان سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: سرعت طوفان گردوخاک سیستان بار دیگر و برای سومین بار در هفته‌های اخیر از مرز ۱۰۰ کیلومتر گذشت.

مدیرکل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان گفت: بامداد امروز وزش باد شدید تا بیشینه ۱۰۴ کیلومتر در ساعت زابل را درنوردید و گرد و غبار حاصل از آن شعاع دید افقی را به ۸۰۰ متر کاهش داد.

وی افزود: همچنین در شهرستان زهک بیشینه سرعت باد به ۸۶ کیلومتر در ساعت رسید و دید افقی را در ایستگاه هواشناسی تا ۵۰۰ متر کاهش داد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس پیش‌بینی‌ها وزش باد شدید تا خیلی شدید و طوفان گردوخاک در پنج شهرستان منطقه سیستان شامل زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز همچنان تا اواسط هفته آینده تداوم دارد.

حیدری ادامه داد: در این مدت احتمال افزایش گرد و غبار و کاهش دید افقی در مناطق مرکزی و جنوبی استان وجود دارد و در نوار شرقی و غرب استان نیز وزش باد نسبتاً شدید تا شدید انتظار می‌رود.

مدیرکل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان اضافه کرد: همچنین به لحاظ دمایی، از چهارشنبه تا اواسط هفته آینده کاهش ۴ الی ۶ درجه‌ای دما به ویژه در نیمه شمالی استان پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: توصیه می‌شود در زمان غبارآلود شدن هوا از تردد غیرضروری بیماران تنفسی، افراد سالخورده و کودکان خودداری شود. احتیاط در تردد‌های جاده‌ای، محافظت از گلخانه‌ها و پرهیز جدی از کار در ارتفاعات دیگر توصیه‌های ما در پی این شرایط جوی نامساعد است.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی