تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

واکنش جمهوری اسلامی به تحولات قره‌باغ

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی در واکنش به تحولات قره‌باغ و حمله نظامی جمهوری آذربایجان، خواستار رعایت مفاد توافق آتش بس از سوی همه طرف‌ها و حل و فصل مسایل از طریق گفتگو شد.

کد خبر: ۱۵۵۹۸۹
۲۰:۲۲ - ۲۸ شهريور ۱۴۰۲

واکنش جمهوری اسلامی به تحولات قره‌باغ

دیدارنیوز: ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به تحولات امروز در منطقه قره باغ، ضمن ابراز نگرانی از تشدید درگیری‌ها در منطقه، خواستار رعایت مفاد توافق آتش بس از سوی همه طرف‌ها و حل و فصل مسایل از طریق گفتگو شد.

سخنگوی وزارت امور خارجه بار دیگر با تاکید بر مواضع اصولی کشورمان در خصوص این مناقشه اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران قره باغ را بخشی از جمهوری آذربایجان می‌داند و معتقد است مسائل آن از جمله حقوق و امنیت ساکنان آن باید در این چارچوب و از طریق گفتگو حل و فصل شود.

کنعانی بار دیگر بر نقش کشور‌های منطقه برای کمک به حل و فصل مسالمت آمیز اختلافات تاکید و آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای برگزاری نشست ۳+۳ در این زمینه را یادآور شد.

مطلب مرتبط:

حمله نظامی آذربایجان به قره‌باغ «فورا» متوقف شود

حمله نظامی جمهوری آذربایجان به قره‌باغ

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی