تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
جنگ اوکراین ادامه دارد

حمله هوایی روسیه به شهر «لویو»

شهر لویو در غرب اوکراین در ساعات اولیه صبح امروز سه‌شنبه ۲۸ شهریور هدف حمله پهپادی روسیه قرار گرفت.

کد خبر: ۱۵۵۹۶۶
۱۳:۲۶ - ۲۸ شهريور ۱۴۰۲

حمله هوایی روسیه به شهر «لویو»

دیدارنیوز: به گفته دو مقام محلی، سامانه‌های پدافند هوایی با هدف دفع حمله پهپادی روسیه در این شهر فعال شدند.

آندری سادووی، شهردار لویو و ماکسیم کوزیتسکی، فرماندار این منطقه ضمن توصیه به شهروندان برای ماندن در پناهگاه‌ها، پیش‌بینی کردند که حملات پهپادی بیشتری انجام شود.

حمله موشکی به خارکیف

پیشتر ایهور ترخوف، شهردار خارکیف، دومین کلان‌شهر اوکراین، گفته بود که روسیه شامگاه دوشنبه در دومین حمله موشکی خود به این شهر، یک منطقه صنعتی را هدف قرار داد.

ترخوف در «تلگرام» گفت: «اطلاعاتی وجود دارد مبنی بر این که یک منطقه صنعتی در منطقه خلودنوهیرسکی شهر، هدف حمله قرار گرفته است.»

بازپس‌گیری دو روستا

به نقل از العربیه، این در حالی است که ژنرال الکساندر سیرسکی، فرمانده نیروی زمینی اوکراین دوشنبه اعلام کرد که نیرو‌های اوکراینی پس از بازپس‌گیری روستا‌های آندرییوکا و کلیچوکا در شرق کشور توانستند به خطوط روسیه در نزدیکی شهر ویران شده باخموت، رخنه کنند.

سیرسکی از طریق «تلگرام» گفت: «این دو منطقه که در نگاه نخست به نظر کوچک می‌آیند، نشان‌دهنده دو عنصر مهم در خط پدافندی دشمن از روستای هورلیوکا تا باخموت است که با این شهر، ۴۰ کیلومتر فاصله دارد.»

او افزود: «در نتیجه عملیات موفقیت آمیز نیرو‌های ما، خط پدافندی دشمن شکسته شد که کوشید با درگیرکردن تمامی نیرو‌های ذخیره موجود در میدان نبرد، آن را ببندد.»

طبق گفته سیرسکی، تیپ‌های ۷۲، ۳۱ و ۸۳ ارتش روسیه در نبرد‌های نزدیک باخموت «منهدم شده و به طور کامل، توانایی رزمی خود را از دست دادند.»

تداوم نبرد‌های سنگین

فرمانده نیروی زمینی اوکراین در عین حال اذعان کرد که «وضعیت عمومی در منطقه شرقی هنوز پیچیده است و نبرد سنگین در نزدیکی باخموت ادامه دارد.»

اوکراین اعلام کرد، کنترل دو روستا در جنوب شهر باخموت به نام‌های آندرییوکا در جمعه و کلیچچیفکا در یکشنبه را به دست گرفته است.

جمعیت باخموت قبل ازآغاز تهاجم روسیه، ۷۰ هزار نفر بود و نیرو‌های روسیه در مه گذشته پس از نبردی طولانی و سنگین توانستند آن را تصرف کنند.

اوکراین از ماه ژوئن، پس از دریافت تسلیحات غربی و آموزش عناصر رزمی جدید ضد حمله خود را برای بازپس‌گیری اراضی اشغالی توسط روسیه، آغاز کرد و نیرو‌های اوکراینی بلافاصله توانستند مناطق دو سوی شمالی و جنوبی باخموت را آزاد کنند.

حمله پهپادی اوکراین به بلگورود

از سویی ویاچسلاو گلادکوف، فرماندار منطقه بلگورود روسیه، اعلام کرد که واحد‌های پدافند هوایی روسیه دوشنبه، سه «هدف هوایی» را بر فراز این منطقه واقع در جنوب روسیه، سرنگون کردند.

گلادکوف از طریق «تلگرام» گفت که گزارش‌های اولیه حاکی از وارد آمدن آسیب‌هایی به خطوط برق است، اما خسارت جانی به‌بار نیامد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی