تیتر امروز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید
اینجا جان «کارگر» کالا است!
«دیدارنیوز» به بهانه روز کارگر، آمار ضدو نقیض فوتی های کارگری را بررسی می‌کند:

اینجا جان «کارگر» کالا است!

در این گزارش تنها به گوشه‌ای از نابسامانی حوزه کارگری به ویژه تناقض‌گوی مدیران دولتی در مورد آمار حوادث ناشی از کار خواهیم پرداخت.
فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.

طوفانِ سیستان، ۱۳۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد

خلیلی، سرپرست اورژانس پیش بیمارستان و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زابل از ارائه خدمات درمانی به ۱۳۱۱ بیمار و مصدوم متاثر از پدیده طوفان در سیستان در روز‌های اخیر خبر داد.

کد خبر: ۱۵۵۸۲۶
۱۲:۰۹ - ۲۶ شهريور ۱۴۰۲

طوفانِ سیستان، ۱۳۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد

دیدارنیوز: محمد خلیلی اظهار داشت: در پی شروع مجدد طوفان شدید گرد و خاک در پنج شهرستان منطقه سیستان شامل زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز واقع در شمال استان سیستان و بلوچستان، ۱۳۱۱ بیمار و مصدوم متاثر از این پدیده از خدمات درمانی و بهداشتی اورژانس‌های پیش بیمارستانی و بیمارستانی و مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی زابل بهره‌مند شدند.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستان و مدیریت حوادث دانشگآه علوم پزشکی زابل گفت: طوفان‌های پی در پی گرد و خاک، زندگی و سلامت مردم شهرستان‌های زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز را به خطر انداخته به نحوی که با شروع مجدد این پدیده ۱۳۱۱ بیمار و مصدوم به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه کرده‌اند.

وی افزود: این تعداد مراجعه بیمار و مصدوم از ساعت ۱۰ صبح تاریخ ۲۰ شهریورماه جاری تا صبح امروز به اورژانس‌های بیمارستانی، بیمارستانی و مراکز درمانی صورت گرفته است.

خلیلی بیان کرد: در این بازه زمانی ۱۸۳ نفر از بیماران جهت درمان‌های تخصصی‌تر در بیمارستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی زابل بستری شدند و تحت نظر پزشک قرار گرفتند و ۱۱۲۸ نفر نیز به صورت سرپایی خدمات درمانی را دریافت کردند.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستان و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زابل افزود: از این تعداد بیماران ۳۸۵ نفر مبتلا به بیماری قلبی، ۵۶۵ نفر مشکل تنفسی، ۲۲۱ نفر مشکل چشمی و ۱۴۰ نفر مصدوم ترافیکی بودند که به دنبال کاهش میدان دید به مراکز درمانی مراجعه کردند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی