تیتر امروز

تشییع پیکر رئیس‌جمهور شهید و همراهان به سمت مسجد جمکران +ویدیو
سقوط دردناک بالگرد ابراهیم رئیسی در ورزقان آذربایجان شرقی (بروزرسانی می‌شود)

تشییع پیکر رئیس‌جمهور شهید و همراهان به سمت مسجد جمکران +ویدیو

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و حسین امیرعبداللهیان، وزیرخارجه در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و صبح روز دوشنبه رئیس جمعیت هلال احمر از پیدا شدن لاشه بالگرد...
واکنش مقامات خارجی به درگذشت ابراهیم رئیسی/ نخست وزیر لبنان: دیپلماتی برجسته و دوستی محترم را از دست دادیم
دیدارنیوز واکنش‌های جهانی به درگذشت رئیس جمهور را بررسی کرد؛ این قسمت دولت‌های جهان

واکنش مقامات خارجی به درگذشت ابراهیم رئیسی/ نخست وزیر لبنان: دیپلماتی برجسته و دوستی محترم را از دست دادیم

سانحه منجر به درگذشت حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، حسین امیرعبداللهیان و هیات همراه با واکنش گسترده مقامات رسمی کشور‌های دنیا همراه شد.

رسوایی جنسی در رئال مادرید

بر اساس اعلام رسانه‌های اسپانیایی، سه بازیکن آکادمی باشگاه ریٔال مادرید شامل دو بازیکن از ریٔال کاستیا و یک بازیکن از تیم سوم، به اتهام ضبط و به اشتراک‌گذاشتن یک ویدیو از رابطه جنسی یکی از بازیکنان با یک دختر زیر سن قانونی، توسط پلیس بازداشت و مورد بازجویی قرار گرفتند.

کد خبر: ۱۵۵۷۵۵
۱۰:۴۳ - ۲۴ شهريور ۱۴۰۲

رسوایی جنسی در رئال مادرید

دیدارنیوز: باشگاه رئال مادرید با انتشار اطلاعیه‌ای تاکید کرد که پس از دستیابی به اطلاعات دقیق از حقایق اقدامات لازم را اتخاذ می‌کند.

باشگاه فوتبال رئال مادرید پس از انتشار خبر بازداشت چهار بازیکن آکادمی خود به اتهام «ضبط و به اشتراک‌گذاشتن یک ویدیو از رابطه جنسی یکی از بازیکنان با یک دختر زیر سن قانونی» در جزایر قناری اطلاعیه‌ای صادر و تاکید کرد که پس از دستیابی به اطلاعات دقیق از حقایق اقدامات لازم را اتخاذ می‌کند.

به نقل از العربیه، در این اطلاعیه که پنج‌شنبه ۲۳ شهریور در تارنمای باشگاه رئال مادرید منتشرشده، آمده است: «مطلع شده‌ایم که یک بازیکن کاستیا و سه بازیکن تیم سوم (C) رئال مادرید در رابطه با شکایت به اتهام انتشار یک ویدیوی خصوصی در پلتفرم واتس‌اپ دستگیر شدند. زمانی‌که باشگاه اطلاعات دقیقی از حقایق داشته باشد، اقدامات مناسب را اتخاذ خواهد کرد».

سخنگوی پلیس اسپانیا در مصاحبه‌ای با نشریه «ال‌کنفیدنسیال» گفت که «پلیس حداقل سه بازیکن جوان رئال مادرید را به اتهام اشتراک‌گذاری ویدیوی جنسی با یک نوجوان زیر سن قانونی دستگیر کرده است».

مادر این دختر ۱۶ ساله ۶ سپتامبر با مراجعه به پلیس اسپانیا علیه این بازیکنان آکادمی رئال مادرید شکایت کرد و آن‌ها را به رسوایی اخلاقی متهم کرد.

رسانه‌های اسپانیایی فاش کردند که رابطه جنسی و ضبط ویدیو با این دختر توافقی بوده است، اما به اشتراک‌گذاری آن در ماه ژوئن بدون رضایت او انجام شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی