تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.

انگلیس موافق افزودن «سپاه» به لیست تروریستی نیست

کلورلی، وزیر امور خارجه انگلیس اعلام کرد که افزودن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در فهرست موسوم به سازمان‌های تروریستی در راستای منافع لندن نیست.

کد خبر: ۱۵۵۷۵۴
۱۰:۳۷ - ۲۴ شهريور ۱۴۰۲

انگلیس موافق افزودن سپاه به لیست تروریستی نیست

دیدارنیوز: جیمز کلورلی، وزیر امور خارجه انگلیس در مصاحبه با یک روزنامه اسرائیلی اعلام کرد افزودن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در فهرست موسوم به سازمان‌های تروریستی در راستای منافع لندن نیست.

کلورلی که اخیرا در فلسطین اشغالی با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل دیدار کرده این ادعا را نیز مطرح کرد که تحریم‌های انگلیس عملکرد موثری دارند و در این برهه نیازی به افزایش اقدامات علیه سپاه نیست.

وزیر امور خارجه انگلیس همچنین گفت که در موارد تحریمی علیه نهاد‌های نظامی کشور‌ها اولویت نخست حمایت از شهروندان انگلیسی و منافع این کشور است.

رسانه‌های انگلیس گزارش دادند دستگاه دیپلماسی انگلیس نگران بسته‌شدن کانال ارتباطی با ایران است و به همین دلیل از این طرح حمایت نمی‌کند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی