تیتر امروز

کیانوش جهانپور:تداوم مهاجرت متخصصان، یعنی از بین رفتن ساختار نظام پزشکی/تولیدکنندگان داخلی سرخورده شدند/خبر جلوگیری از واردات واکسن کرونا کذب محض بود
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با سخنگوی پیشین وزارت بهداشت:

کیانوش جهانپور:تداوم مهاجرت متخصصان، یعنی از بین رفتن ساختار نظام پزشکی/تولیدکنندگان داخلی سرخورده شدند/خبر جلوگیری از واردات واکسن کرونا کذب محض بود

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود به میزبان دکتر کیانوش جهانپور، سخنگوی پیشین وزارت بهداشت بود، او از هجمه‌های خبرهای فیک و فشار‌های زیاد در دوران کرونا گفت.
پس از درگذشت رئیسی چه خواهد شد؟
از چشم جهان (۱۵۲)

پس از درگذشت رئیسی چه خواهد شد؟

ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران همراه با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، در ۱۹ می‌در حادثه سقوط چرخ‌بال درگذشت. در این حادثه شش نفر دیگر نیز کشته شدند.
تغییر احکام‌ اجتماعی از منظر دین عقلایی؛ پروژه اتمام یافته یا شروع یک پروسه اصلاحی مادام العمر؟
اولین برنامه دیدار اندیشه با حضرت آیت الله ایازی

تغییر احکام‌ اجتماعی از منظر دین عقلایی؛ پروژه اتمام یافته یا شروع یک پروسه اصلاحی مادام العمر؟

در اولین برنامه «دیدار اندیشه»، حسین جعفری به شهر قم رفته و گفتگویی جالب و شنیدنی با آیت الله ایازی از مدرسین و محققین و اندیشه ورزان حوزه علمیه در قم داشته، که در ادامه می‌خوانید.

طعنه درویش به خطیر درباره قرارداد میلیاردی بازیکنان

رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از حجت کریمی به عنوان یکی از مدیران موفق در استقلال یاد کرد و با طعنه به علی خطیر، مدیرعامل فعلی استقلال گفت: حتما خطیر می‌داند چگونه قرارداد میلیاردی ببندد، اما ما بلد نیستیم!

کد خبر: ۱۵۵۶۲۳
۱۰:۴۳ - ۲۱ شهريور ۱۴۰۲

طعنه درویش به خطیر درباره قرارداد میلیاردی بازیکنان

دیدارنیوز: رضا درویش اعلام کرد فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند غیرقانونی بود و این بازیکن در صورت انتقال به استقلال شش ماه محروم می‌شد.

یکی از جنجالی‌ترین اتفاقات نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر فوتبال ایران، موضوع فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با باشگاه پرسپولیس و مذاکره این گلر ملی‌پوش با مدیرعامل استقلال بود، اما در نهایت این بازیکن قرارداد جدیدی را با سرخ‌ها امضا کرد و حجت کریمی نیز از سمت خود استعفا داد.

رضا درویش در این باره توضیح داد: حجت کریمی جزو موفق‌ترین مدیران استقلال بود. مدیری که پولی از خودش بگذارد و برود جای تقدیر دارد. تا جایی که من مطلع هستم پولی گذاشت و رفت. در مورد بیرانوند هم من خدمت کریمی دوستانه عرض کردم که امکان ندارد بتوانی از نظر قانونی ایشان را بیاوری، چون دوستان و همکاران ما در باشگاه تا آن اندازه مسلط هستند که بدانند قرارداد بازیکنان تحت‌قرارداد را چگونه فسخ می‌کنند.

درویش تاکید کرد: علیرضا بیرانوند ۹۱درصد دریافتی داشت. او فسخ کرد، اما قانون می‌گفت اگر ایشان فسخ کند و ما شکایت کنیم، حداقل شش ماه محروم و چند میلیون یا میلیارد جریمه خواهد شد و دو پنجره نقل و انتقالاتی هم بسته می‌شود. این مشکلی است که باشگاه پرسپولیس در پرونده طارمی دچار شد.

مدیرعامل پرسپولیس درباره امضای قرارداد با بیرانوند عنوان کرد: همان روز ظهرش وحید امیری آمد باشگاه و گفت که بیرانوند به جلسه با استقلال نرفته و حاضر است بیاید. او به هر حال بچه این باشگاه است و اصلا من نگذاشتم که شب توضیحی در این باره بدهد.

او در پاسخ به اینکه خطیر اعلام کرده بود این باشگاه قرارداد ۲۵ میلیاردی ثبت کرده است، گفت: سقف قرارداد ما ۱۵ میلیارد تومان است و به آل‌کثیر ۱۳ میلیارد پیشنهاد دادیم. حتما خطیر بلد بوده و ما بلد نیستیم، اما خُب ۱۰ بازیکن ۲۵ میلیاردی می‌شود ۲۵۰ میلیارد تومان و سقف قرارداد می‌شود! حتی یک بازیکن بزرگ آمد گفت به من آپشن ندهید و ۱۸ میلیارد بدهید. اما من گفتم نه!

درویش همچنین درباره ابهاماتی که پیرامون ارقام بازیکنان پرسپولیس وجود دارد، توضیح داد: من بازیکنی را دیدم که برای یک فصل از باشگاهی ۳۸ میلیارد تومان پیشنهاد داشت و آمد باشگاه ما ۱۵ میلیارد تومان. به هر حال پرسپولیس اینطوری است.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی