تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

«دزدان دریایی کاراییب ۶»؛ جانی دپ باز می‌گردد؟

فیلمنامه «دزدان دریایی کاراییب ۶» در حالی نوشته شده که بازگشت جانی دپ، بازیگر مشهور به این مجموعه که اخیرا درگیر مشکلات حقوقی با همسرش بوده، با اما و اگر همراه است.

کد خبر: ۱۵۵۳۹۰
۱۸:۱۶ - ۱۵ شهريور ۱۴۰۲

«دزدان دریایی کاراییب ۶»؛ جانی دپ باز می‌گردد؟

دیدارنیوز: یکی از نویسندگان فیلمنامه فیلم ششم «دزدان دریایی کاراییب» گفته از اینکه دیزنی آن را خریده شگفت زده شده است، چون داستانش خیلی عجیب است.

کریگ میزین به لس‌آنجلس تایمز گفته فیلمنامه «دزدان دریایی کاراییب ۶» آنقدر عجیب است که از اینکه دیزنی آن را خریده شگفت‌زده شده است.

ورایتی تابستان ۲۰۲۰ گزارش کرده بود که دیزنی در مراحل اولیه ساخت ۲ فیلم «دزدان دریایی» است که شامل یک فیلم جانبی با حضور مارگو رابی در نقش اصلی و نیز ششمین فیلم از مجموعه اصلی می‌شود و فیلمنامه فیلم ششم را کریگ میزین و تد الیوت با هم می‌نویسند. الیوت از نویسندگان ۴ فیلم اول از مجموعه فیلم‌های «دزدان دریایی کاراییب» بود.

حالا میزین گفته است: ما داستان فیلمنامه را ارایه کردیم و فکر کردیم امکان خرید آن وجود ندارد، چون داستانش خیلی عجیب است. اما آن‌ها این کار را کردند! و بعدش یک فیلمنامه فوق‌العاده نوشته شد، ولی اعتصاب رخ داد و همه منتظرند.

آخرین فیلم «دزدان دریایی» یعنی «مردان مرده حرف نمی‌زنند» سال ۲۰۱۷ اکران شد.

از سوی دیگر مارگو رابی سال پیش در مصاحبه‌ای گفته بود که فیلمنامه فیلمی که او قرار است در آن بازی کند و توسط کریستینا هادسون نویسنده «پرندگان شکاری» نوشته شده بود، کنار گذاشته شده است. او گفته بود: ما در فکر این بودیم داستانی داشته باشیم که بیشتر زنان در آن نقش داشته باشند، اما حدس می‌زنم آن‌ها نمی‌خواهند این کار را انجام دهند.

جری بروکهایمر تهیه‌کننده این فیلم‌ها، اما گفت که پروژه مارگو رابی کاملاً منتفی نشده است، اما دیزنی ساخت فیلمی با فیلمنامه میزین و الیوت را در اولویت قرار داده است. طرح فیلم «دزدان دریایی» همچنان مخفی مانده و همه حدس می‌زنند که در این فیلم باید شاهد بازگشت جک اسپاروی جانی دپ بود. هالیوود در سال‌های اخیر فعالیت‌های دپ را به دلیل مشکلات حقوقی با همسر سابقش امبر هرد متوقف کرده بود.

بروکهایمر حتی در گفتگو با ساندی تایمز در می ۲۰۲۲ درباره بازگشت دپ به مجموعه «دزدان دریایی» ابراز تردید کرد و گفت: آینده هنوز روشن نیست.

میزین یکی از خالقان و نویسندگان سریال تحسین شده «آخرین بازماندگان ما» برای HBO است که نامزدی جایزه امی را کسب کرده است. او تجربه محدودی در فیلمنامه‌های دنباله‌های هالیوود مانند «خماری ۲» و «هانتزمن» دارد و بیش از همه برای نوشتن و خلق و تهیه مینی‌سریال «چرنوبیل» در سال ۲۰۱۹ شناخته می‌شود. وی ۲ جایزه امی در کارنامه دارد.

فیلم‌های «دزدان دریایی» دیزنی با بازی دپ در نقش کاپیتان جک اسپارو، ۱.۵ میلیارد دلار در داخل و ۳.۰۷ میلیارد دلار در سطح بین‌المللی فروش داشتند. مجموع فروش داخلی فیلم «مردان مرده حرف نمی‌زنند» در داخل آمریکا ۱۷۲ میلیون دلار و در بازار‌های خارجی ۶۲۲ میلیون دلار بود.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی