تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

امام‌جمعه همدان: دشمن قادر به براندازی جمهوری اسلامی نیست

حبیب الله شعبانی موثقی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان گفت: دشمن با وجود نیرو‌های مسلح قدرتمند هیچ گاه قادر به براندازی نظام جمهوری اسلامی نیست.

کد خبر: ۱۵۵۳۲۱
۱۱:۲۰ - ۱۴ شهريور ۱۴۰۲

امام جمعه همدان: دشمن قادر به «براندازی» نیست

دیدارنیوز: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: دشمن با وجود نیرو‌های مسلح قدرتمند و جان برکف میهن اسلامی از جمله ارتش قهرمان، هیچ گاه قادر به براندازی نظام جمهوری اسلامی نیست.

آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی عصر دوشنبه در آیین بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد شهادت خلبان شهید محمد نوژه و شهدای نیروی هوایی و دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در همدان افزود: ارتش ما هزاران خلبان و جوان غیرتمند دارد که راه شهید نوژه‌ها و دوران‌ها را با صلابت دنبال می‌کنند و اجازه کوچک‌ترین تعرضی به خاک میهن اسلامی را به دشمن نمی‌دهند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: در قرآن از ارتش و سپاه وقتی سخن گفته می‌شود ۲ نوع ارتش و سپاه مطرح است، ارتشی که همراه با فرعون بوده و قرآن آن را مذمت کرده، در پیرامون قدرت‌های غیر الهی بودند و بازوان توانند پیشبرد اهداف شیطانی بودند و جند فرعونی بودند که همراه فرعون غرق شدند. این نوع ارتش‌ها امروز در دنیا نمونه دارند، نیرو‌های مسلحی که فرعون‌های زمان بر آن‌ها حکمران هستند و کودک کشی می‌کنند.

وی ادامه داد: در مقابل آن‌ها ارتشی هست که خدا به آنان افتخار می‌کند؛ در خدمت انبیای الهی هستند و این ارتش قابل افتخار است و بازوان توانمند پیشبرد اهداف الهی بوده و هستند.

امام جمعه همدان اظهار کرد: امروز ارتش و نیرو‌های مسلح ما در مسیر آرمان‌ها و اهداف انبیاء و اولیای الهی حرکت می‌کنند و فخر مسلمانان و آزادگان هستند.

وی با بیان اینکه آرمان‌های نیرو‌های مسلح ما به این نیرو‌ها ارزش می‌دهد، اظهار کرد: سپاه و نیرو‌های مسلح و ارتش با هم و با وحدت در کنار هم برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده اند.

نماینده ولی فقیه در همدان گفت: به ارتشی که رهرو ارزش‌های الهی بوده و آرمانش دفاع از تمامیت ارضی یک کشور، عدالت و منافع مردم است باید افتخار کرد.

امام جمعه همدان گفت: این نیرو‌ها به جهت ایستادگی و ارزش‌هایی که دارند مورد تقدیر الهی قرار می‌گیرد.

آیین میهمان ملائک، مراسم بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد شهادت خلبان شهید محمد نوژه و شهدای نیروی هوایی و دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور امیر دریادار "حبیب الله سیاری" معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران و "علیرضا قاسمی فرزاد" استاندار همدان و جمعی مدیران کل استانی و اقشار مختلف مردم در حسینیه امام خمینی (ره) همدان برگزار شد.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی