تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...
ماجرای سقف بودجه در لیگ برتر

جنجال شبانه فوتبالی‌ها؛ حمله خطیر به سپاهان و شکایت‌ فوری!

این روز‌ها شکایت و شکایت‌کشی در فوتبال ایران به شدت داغ شده و بحث جنجالی سقف بودجه باشگاه‌ها باعث شده تا سه باشگاه مدعی در لیگ برتر شکایت از سپاهان را مطرح کنند. شب گذشته (دوشنبه) علی خطیر مدیرعامل استقلال به شدت به سپاهان حمله کرد و این باشگاه اصفهانی هم بی‌کار ننشست و دست به شکایت از او برد.

کد خبر: ۱۵۵۳۰۱
۰۸:۲۱ - ۱۴ شهريور ۱۴۰۲

جنجال شبانه فوتبالی‌ها؛ حمله خطیر به سپاهان و شکایت‌کشی!

دیدارنیوز: باشگاه سپاهان به دلیل اتهامات مدیرعامل باشگاه استقلال در برنامه فوتبال برتر از او شکایت کرد.

علی خطیر در برنامه دوشنبه شب فوتبال برتر نسبت به قرارداد‌های بسته شده در باشگاه سپاهان به شدت معترض شد و گلایه‌هایش را مطرح کرد و حتی تاکید داشت که بخاطر عبور این تیم از سقف نقل و انتقالات، باید نتیجه بازی دو تیم سه بر صفر به سود استقلال شود.

باشگاه سپاهان شبانه به این اظهارات واکنش نشان داد و در بیانیه‌ای کوتاه نوشت: «باوجود بیانیه کمیته انضباطی مبنی بر ممنوعیت مسئولان باشگاه‌ها به اظهارنظر و مصاحبه‌های تنش آمیز، متاسفانه شاهد بودیم آقای خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال در برنامه تلویزیونی شامگاه دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ اتهاماتی واهی و بی‌اساس و مطالبی خارج از چارچوب‌های باشگاه‌داری را علیه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان مطرح کرد؛ لذا بر اساس این صحبت‌های تنش‌زا و طبق دستورالعمل کمیته انضباطی، باشگاه سپاهان شکایت خود را نسبت به صحبت‌های مدیرعامل استقلال به این کمیته و کمیته اخلاق تقدیم کرد. انتظار است کمیته انضباطی و کمیته اخلاق طبق دستورالعمل، برخورد فوری و عادلانه را در این خصوص لحاظ کند.»

به گزارش دیدارنیوز، «خطیر» در واکنش به شکایت باشگاه سپاهان گفت: بابت گفتن حقیقت افتخار می‌کنم.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی