تیتر امروز

«استقلال فلسطین»؛ خیلی دور خیلی نزدیک!
«دیدارنیوز» در‌ گفت‌وگو با «مصیب نعیمی» بررسی می‌کند:

«استقلال فلسطین»؛ خیلی دور خیلی نزدیک!

یک دیپلمات درگفت‌وگو با دیدار معتقد است شاید زمان استقلال کشور فلسطین مشخص نباشد ولی روند آن سرعت بیشتری گرفته است.

توصیه پلیس به زائران؛ از توقف در شانه راه‌ها خودداری کنید

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: با توجه به نا ایمن بودن حاشیه و شانه راه‌ها برای استراحت و خوابیدن، زائران اربعین از توقف در این مکان‌ها خودداری کنند.

کد خبر: ۱۵۵۲۹۰
۱۹:۱۸ - ۱۳ شهريور ۱۴۰۲

توصیه پلیس به زائران اربعین؛ از توقف در شانه راه‌ها خودداری کنید

دیدارنیوز: سرهنگ کیخسرو دستغیب اظهار داشت: شانه راه بخشی از بدنه راه است که در دو طرف خط‌های عبور رفت و برگشت قرار دارد و برای توقف اضطراری وسایل نقلیه به کار می‌رود.

وی افزود: در سوانح پیش آمده، وسایل نقلیه‌ای که به هر دلیل از مسیر اصلی خارج شده‌اند، پس از ورود به شانه و حاشیه راه با خودرو‌های متوقف و سرنشینان آن‌ها برخورد و خسارات و صدمات شدیدی وارد کرده‌اند.

دستغیب یادآوری کرد: این سوانح در شب‌ها به علت تاریکی هوا و عدم دید کافی رانندگان با شدت بیشتری اتفاق افتاده و به همین علت جان زائرانی که مبادرت به توقف و استراحت و خوابیدن در حاشیه و شانه راه‌ها می‌کنند، در خطر است.

رئیس پلیس راه کرمانشاه ادامه داد: زائران در هنگام خستگی و نیاز به خوابیدن، باید در محل‌های امن، مانند موکب‌ها و مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی توقف و استراحت کرده و در مدت توقف از نزدیک شدن کودکان و افراد کهن سال به جاده جلوگیری کنند.

وی در پایان گفت: هرگونه توقف غیر ضروری در حاشیه و شانه راه‌ها ممنوع است و چنانچه واقعه اضطراری مانند تصادف یا نقص فنی برای وسیله نقلیه پیش آید، بایستی با نصب علایم هشدار دهنده سایر رانندگان را از حضور خود آگاه کنند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی