تیتر امروز

تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟
دیدار بررسی می‌کند

تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟

در حالیکه معضل کمبود برخی دارو‌ها برای بیماران خاص در کشور مرتفع نشده؛ خبر تخصیص دارو به داروخانه‌ها به شرط رعایت حجاب چند روزی است موضوع رسانه ها شده و دیدار هم تحلیلی بر این موضوع دارد.
پس از ۷ سال، قانون جنجالی لغو شد

خبر خوب فوتبالی؛ پایان بازی در زمین‌ بی‌طرف/ ستاره‌ها به ایران می‌آیند!

کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت رسمی خبر داد که دیدار‌های باشگاه‌های ایرانی و عربستانی در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۴ دیگر در زمین بی‌طرف برگزار نمی‌شود و نمایندگان دو کشور در زمین طرف مقابل به میدان خواهند رفت.

کد خبر: ۱۵۵۲۸۱
۱۷:۰۳ - ۱۳ شهريور ۱۴۰۲

خبر خوب فوتبالی؛

دیدارنیوز: با اعلام رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا، دیدار نمایندگان ایران و عربستان به صورت رفت و برگشت و در زمین یکدیگر برگزار می‌شود.

بالاخره و پس از هفت سال، قانون برگزاری دیدار‌های نمایندگان ایران و عربستان در زمین بی طرف لغو شد و اکنون تیم‌های دو کشور می‌توانند در زمین خود، پذیرای طرف مقابل باشند. این خبری است که به صورت رسمی توسط AFC تأیید و از فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا اعمال می‌شود.

در بیانیه رسمی که در سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا و با تیتر "بازی‌های تیم‌های ایرانی و عربستانی به صورت خانگی و خارج از خانه برگزار می‌شود" منتشر شده، آمده است:

کنفدراسیون فوتبال آسیا با خوشحالی تایید می‌کند که تمامی مسابقات بین تیم‌های ملی و باشگاه‌های فدراسیون‌های فوتبال عربستان (SAFF) و فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران (FFIRI) به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود.

این پیشرفت مثبت به دنبال توافقی پیشگامانه بین فدراسیون های دو کشور انجام و امروز به AFC ابلاغ شده است.

خبر خوب فوتبالی؛

قبل از توافق امروز بین دو اتحادیه عضو کنفدراسیون فوتبال آسیا، طبق تصمیم کمیته مسابقات و کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا در سال ۲۰۱۶، تمامی مسابقات بین تیم‌های ایرانی و عربستانی در سطح ملی و باشگاهی در مکان‌های بی طرف برگزار می‌شد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا از این حرکت تاریخی استقبال می‌کند، زیرا نشان دهنده تعهد فدراسیون‌های ایران و عربستان به تقویت روابط نزدیکتر بین جوامع فوتبالی مربوط به خود است که به باشگاه‌ها اجازه می‌دهد مسابقات را در زمین خود میزبانی کنند و از استادیوم‌های خارج از خانه در کشور طرف مقابل بازدید کنند، مسئله‌ای که به ایجاد یک تجربه جذاب‌تر و هیجان انگیز برای طرفداران و بازیکنان به طور یکسان کمک می‌کند.

هواداران پرشور در سراسر عربستان سعودی، ایران و کل آسیا اکنون می‌توانند منتظر فصل جدید و هیجان انگیزی در فوتبال باشگاهی و ملی باشند، زیرا تیم‌های ایرانی و عربستانی با روحیه رقابت و رفاقت مبارزه می‌کنند.

با توجه به اینکه بازی‌های خانگی و خارج از خانه فصل ۲۰۲۳/۲۴ لیگ قهرمانان آسیا بین باشگاه‌های ایرانی و عربستانی از ۱۹ سپتامبر آغاز می‌شود، کنفدراسیون فوتبال آسیا به طور کامل متعهد به تضمین ایمنی و امنیت همه طرف‌های درگیر در این مسابقات است، در حالی که تأییدیه‌های لازم کمیته‌های مربوطه AFC را تضمین می‌کند.

بدین ترتیب دیدار‌های نمایندگان ایران و عربستان به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود. حضور ستاره‌های مطرح تیم‌های سعودی از جمله رونالدو، نیمار، بنزما و سایرین در ایران، منوط به تجهیز استادیوم‌های آزادی و نقش جهان به استفاده از فناوری کمک داور ویدویی (VAR) است.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی