تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
سردار رادان خبر داد

کاهش تصادفات در سفر اربعین

سردار رادان، فرمانده کل انتظامی کشور از کاهش تصادفات در سفر اربعین امسال با وجود افزایش ۱۱ درصدی زائران خبر داد و گفت: تا ساعت ۷ صبح امروز (دوشنبه) یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفر از زائران به کشور بازگشته‌اند.

کد خبر: ۱۵۵۲۵۸
۱۲:۱۱ - ۱۳ شهريور ۱۴۰۲

کاهش تصادفات در سفر اربعین

دیدارنیوز: فرمانده کل انتظامی کشور گفت: با توجه به اینکه امسال شاهد افزایش ۱۱ درصدی زائران بودیم، اما با اقدامات مطلوب، امروز رکورد کاهش تصادفات در سفر اربعین شکسته شد.

سردار رادان امروز در قرارگاه اربعین (ارتباط ویدئو کنفرانسی با مرز‌های شش گانه) که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، با بیان اینکه در ماموریت اربعین تاکیدات مقام معظم رهبری در اولویت قرار دارد، گفت: طی این مدت تلاش همکاران مجموعه انتظامی، فراهم کردن تمامی زیرساخت‌ها در راستای سفری ایمن و ارزان برای زائران عزیز است.

وی ادامه داد: بحمدالله با خدمت‌رسانی شبانه‌روزی همکاران، تردد زائران در امنیت و آرامش کامل و به صورت روان در حال انجام است؛ خوشبختانه با مدیریت سفر که توسط تمامی همکاران انجام شده ورود و خروج زائران به نحو مطلوب صورت گرفته و جا دارد از تمامی همکاران تشکر و قدردانی کنم.

فرمانده کل انتظامی کشور همچنین ادامه داد: تا ساعت ۷ صبح امروز یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفر از زائران به کشور بازگشته اند، تقریبا عدد بازگشت‌ها نسبت به عدد خروج طی این چند روز رو به افزایش است امیدواریم همچنان بتوانیم خادمان خوبی برای مردم عزیز و سفر اربعین آن‌ها باشیم.

این مقام ارشد انتظامی به کاهش تصادفات در سفر اربعین اشاره کرد و گفت: زمانی که مدیریت سفر صورت می‌گیرد و خدمات‌رسانی به گونه‌ای می‌شود که دغدغه مردم نیز کاهش می‌یابد در نتیجه سفر نیز از نظر روانی راحت‌تر صورت می‌پذیرد خوشبختانه با وجود افزایش ۱۱ درصدی زائران، رکورد کاهش تصادفات در سفر اربعین امسال شکسته شد.

سردار رادان به مردم توصیه کرد: به هشدار و توصیه‌های پلیس توجه کنند و حین بازگشت از سفر اربعین بدون خستگی و با حوصله رانندگی کنند.

وی به همکاری‌های دولت و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز اشاره و خاطرنشان کرد: انصافا دولت انقلابی در سفر اربعین امسال اقداماتی در راستای فراهم شدن زیرساخت‌ها انجام داد که شاید در ۲ دهه گذشته این اقدامات انجام نشده بود بحمدالله تمامی زیرساخت‌ها فراهم شد به گونه‌ای که برای اولین بار بود که هیچ گره ترافیکی در مهران نداشتیم.

سردار رادان عنوان کرد: با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان برنامه و بودجه است که در سفر اربعین امسال شاهد اتفاقات خوب بودیم درواقع اگر همه سازمان‌های مربوطه با یکدیگر همکاری کنند اقدامات مطلوبی نیز برای خدمت رسانی انجام می‌شود.

فرمانده کل انتظامی کشور همچنین گفت: پیش‌بینی، تامین و ایجاد زیرساخت‌های فنی در مرز یکی از عوامل اصلی تسهیل در تردد سریع و آسان زوار بود که این زیرساخت‌ها علاوه بر طرف ایرانی در پایانه‌های مرزی طرف عراقی نیز با همکاری و هماهنگی مناسب آن‌ها ایجاد و راه اندازی شد که این اقدام منجر به عبور، ورود و خروج زوار در کمترین زمان ممکن (در کمتر از ۴ ثانیه) شد.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در سخنانی ضمن عرض خداقوت و خسته نباشید به همکاران انتظامی در مرز‌ها و با تاکید بر اینکه مردم و زائران عزیز حتما قدردان خدمت رسانی شبانه روزی شما عزیزان هستند، تصریح کرد: بحمدالله امسال با اقداماتی که طی مدت‌ها صورت گرفته هماهنگی بی نظیری را بین دو کشور ایران و عراق شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه تمامی اقدامات مجموعه انتظامی کشور در راستای اجرایی شدن تاکیدات مقام معظم رهبری بود، عنوان کرد: با فراهم شدن زیرساخت‌ها و هماهنگی‌های لازم سفری ایمن، آسان و ارزان برای زائران عزیز مهیا شد به گونه‌ای که این خدمت رسانی کام زائران را شیرین کرد و خدمت رسانی صادقانه و مجاهدت‌های پلیس در این ایام برای مردم جلوه پیدا کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به اقدامات این وزارتخانه نیز اشاره کرد و گفت: با تلاش‌های فراوانی که صورت گرفت بحمدالله تمامی زیرساخت‌ها فراهم شد، سعی کردیم هزینه‌ها را (دسترسی به شبکه‌های اجتماعی داخلی، سیم کارت‌ها و ...) برای زائران کاهش دهیم و کیفیت خدمت رسانی را بالا ببریم.

وی با بیان اینکه مجموعه فراجا با انجام اقدامات مطلوب کارنامه درخشانی داشتند، تصریح کرد: بهره بردن از فناوری نوین جلوه‌ای از خدمت رسانی مطلوب به زائران عزیز بود ان شاء الله این گونه خدمت رسانی‌ها استمرار داشته باشد، بهره بردن از فناوری نوین زندگی را برای مردم تسهیل می‌کند و در نهایت منجر به رضایتمندی آن‌ها می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی