تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.
مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید
ویژگی‌های یک گزارشگر ورزشی از نگاه مسعود اسکویی
بازنشر/ گفت‌وگوی دیدارنیوز با مسعود اسکویی پیشکسوت رادیو و تلویزیون

ویژگی‌های یک گزارشگر ورزشی از نگاه مسعود اسکویی

دیدارنیوز در سوم اردیبهشت سال ۱۳۹۹ گفت و گویی را با مسعود اسکویی، پیشکسوت رادیو و تلویزیون انجام داده بود و امروز به بهانه درگذشت این پیشکسوت این گفتگو بازنشر می‌شود.
دستور ویژه وزیر کار در بازدید از محل حادثه انفجار

ضرورت اتخاذ تمهیدات فوری برای جلوگیری از تکرار حادثه معدن طزره

پس از حادثه تلخ و مرگبار در معدن طزره دامغان در سمنان و جان باختن تعدادی از کارگران این معدن، وزیر کار بر ضرورت اتخاذ تمهیدات فوری جهت جلوگیری از تکرار حادثه تلخ در معدن طزره تاکید کرد.

کد خبر: ۱۵۵۲۵۴
۱۱:۳۶ - ۱۳ شهريور ۱۴۰۲

مرتضوی

دیدارنیوز: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر ضرورت اتخاذ تمهیدات فوری جهت جلوگیری از تکرار حادثه تلخ در معدن طزره دامغان تأکید کرد و گفت: در این خصوص دستورات لازم صادر شده است.

سید صولت مرتضوی روز دوشنبه ۱۳ شهریور پس از حضور در محل انفجار در یکی از تونل‌های معدن طزره دامغان در جمع خبرنگاران گفت: بررسی گزارش‌های کارشناسی و بازدید از معدن طزره دامغان به منظور اندیشیدن تمهیدات برای جلوگیری از تکرار حادثه تلخ در این معدن در آینده حال انجام است.

وی جانباختن ۶ معدنچی را به خانواده‌های آنان تسلیت گفت و اظهار کرد: طبق گزارش‌ها حادثه انفجار در یکی از تونل‌های معدن طزره دامغان به دلیل تجمع گاز رخ داد.

مرتضوی ادامه داد: جلوگیری از تکرار حادثه معدن طزره دامغان با اهتمام پیگیری می‌شود و دستورات لازم به منظور اندیشیدن تمهیدات برای جلوگیری از تکرار حادثه تلخ در این معدن ابلاغ شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: طبق نظر کارشناسان ۶ نفر از کارگران معدن در اثر انفجار دچار حادثه شدند و در کوتاه‌ترین زمان استاندار سمنان و تیم‌های امداد و نجات کارگاهی با حضور در صحنه وارد عمل شدند، اما به دلیل بالا بودن میزان متان در معدن امکان ورود به داخل معدن نبود که با اقدامات و تخلیه گاز، حدود ساعت ۲ تا سه بامداد امدادگران وارد معدن شدند و پیکر ۶ معدنچی را از تونل خارج کردند و این حادثه مصدومی نداشت.

مرتضوی گفت: بازدید‌هایی از معدن طزره انجام شد و همچنان بازدید ادامه دارد بررسی و علت حادثه و گزارشات کارشناسی در دست بررسی و پیگیری است تا با تمهیدات ویژه حوادث تلخ این چنینی تکرار نشود.

ساعت ۱۹:۳۰ عصر یکشنبه دوازدهم شهریور بر اثر تجمع گاز در یکی از تونل‌های معدن ذغال‌سنگ شرکت البرز شرقی در عمق ۷۰۰ متری معدن در طزره دامغان، تونل ریزش کرد و ۶ نفر در معدن محبوس شدند.

بر اثر این انفجار، تعدادی از کارگران بر اثر استنشاق گاز دچار تنگی نفس و مسمومیت شدند که در همان محل درمان شدند و ۶ کارگر نیز پس از ساعت‌ها تلاش نیرو‌های امدادی، متأسفانه جان باختند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی