تیتر امروز

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.

اطلاعات کاربران در دست هکرها؛ «تپسی» هک شد

میلاد منشی‌پور، مدیرعامل تپسی با اعلام اینکه تپسی مورد نفوذ هکر‌ها قرار گرفته و بخشی از اطلاعات کاربران به دست هکر‌ها افتاده است، ضمن ابراز تاسف از این بابت، وعده داده تا بررسی دقیقی روی موضوع انجام دهد و اطلاعات تکمیلی را ارائه کند.

کد خبر: ۱۵۵۱۵۸
۱۷:۵۸ - ۱۱ شهريور ۱۴۰۲

اطلاعات کاربران در دست هکرها؛ «تپسی» هک شد

دیدارنیوز: مدیرعامل تپسی در توییتر خبر داده است که تپسی مورد نفوذ هکر‌ها قرار گرفته و بخشی از اطلاعات کاربران به دست هکر‌ها افتاده است.

میلاد منشی‌پور، مدیرعامل تپسی در توییتر خبر داده که هکر‌ها به بخشی از اطلاعات کاربران تپسی دسترسی پیدا کرده‌اند. ظاهرا هکر‌ها به‌دنبال اخاذی بوده‌اند، اما تپسی تصمیم گرفته تا با آن‌ها همکاری نکند.

ظاهرا جلوی دسترسی بیشتر هکر‌ها به اطلاعات گرفته شده، اما هنوز مشخص نیست چه بخشی از اطلاعات تپسی به دست آن‌ها افتاده است. با توجه به‌اینکه هکر‌ها به خواسته‌ی خود نرسیده‌اند احتمالا طی روز‌های آینده، اطلاعات بدست آورده را در فضای مجازی منتشر خواهند کرد.

مدیرعامل تپسی ضمن ابراز تاسف از این بابت، مسئولیت را پذیرفته و وعده داده تا بررسی دقیقی روی موضوع انجام دهد و اطلاعات تکمیلی را ارائه کند.

اطلاعات کاربران در دست هکرها؛ «تپسی» هک شد

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی