تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

راه «مبارزه با آلزایمر» در شبکه سلامت

مستند «مبارزه با آلزایمر» با گویندگی ۱۹ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد و روی آنتن شبکه سلامت می‌رود.

کد خبر: ۱۵۵۰۳۸
۱۲:۳۸ - ۰۸ شهريور ۱۴۰۲

راه «مبارزه با آلزایمر» در شبکه سلامت

دیدارنیوز: شبکه سلامت راه «مبارزه با آلزایمر» را آموزش می‌دهد.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این مستند محصول آمریکا در سال ۲۰۲۲ بوده و قرار است از شبکه سلامت سیما پخش شود.

مدیر دوبله این مستند اردشیر منظم است. بابک اشکبوس، آزاده اکبری، ارسلان جولایی، اعظم سادات دلبری، مهرالموک رفیعی طاری، سمیه رهنمون، شیرین روستایی، نفیسه زاجکانیها، زهرا سوهانی، پریا شفیعیان، فاطمه صبا، کوروش فهیمی، علیرضا کامیابی پور، ابوالقاسم محمد طاهر، مریم معینیان، اسفندیار مهرتاش، مریم مهماندوست، حسین نورعلی و اردشیر منظم صداپیشه‌های این اثر بوده اند.

این مستند درباره بیماری آلزایمر و راه‌های کمک به بیماران مبتلا به آلزایمر است.

فیلم که ساخت آن پنج سال طول کشیده یک اثر پژوهشی و آموزشی در مورد بیماری آلزایمر است که در آن به بررسی تلاش‌های دانشمندان برای یافتن راه‌هایی برای درمان این بیماری پرداخته شده است و برای مخاطبان درگیر موضوع و خانواده‌های آن‌ها جنبه کاربردی و آموزشی دارد و در عین حال حاوی امید برای رسیدن به درمان قطعی فراموشی در آینده است.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روند‌های ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده‌سازی از شبکه‌ی سلامت، برای مخاطبان پخش شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی