تیتر امروز

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.

عیادت از «احمد آقا» توکلی

چند روز قبل فرصتی پیش آمد که به همراه برخی همکاران و دوستان به عیادت دکتر احمد توکلی برویم و این دیدار با مرور خاطرات قدیمی و گفت و شنود در مسائل روز درآمیخت.

کد خبر: ۱۵۴۸۸۶
۱۸:۱۸ - ۰۵ شهريور ۱۴۰۲

عیادت از «احمد آقا» توکلی

 

دیدارنیوز ـ حسن محمدیان*: احمد آقای توکلی را خیلی سال است که می‎شناسم، شاید از حدود ۴۵ سال قبل یا حتی قبل‌تر. از آن موقعی که در ابتدای جوانی بودم آقای توکلی در بهشهر مازندران در زمینه سیاسی و مذهبی فعال بود و بعد از انقلاب هم فعالیتش را در دولت و مجلس و نهاد‌های حکمرانی بیشتر و بیشتر کرد.

شنیده بودیم که مدتی است کسالت دارد و بالاخره چند روز قبل این فرصت پیش آمد که به عیادت ایشان برویم و احوالش را از نزدیک بپرسیم. غرض، تجدید دیدار پس از سال‌ها و عیادت بود، اما مگر می‌شود در حضور آقای توکلی حرف از سیاست و اداره مملکت پیش نیاید. در حدود یک ساعتی که مهمان منزل احمد آقای توکلی بودیم، خاطرات زیادی از روز‌های پرماجرای انقلاب ۵۷ و دهه ۶۰ را مرور کردیم و از حافظه قدرتمندش حتی در روزگار ناخوشی متعجب شدیم.

آقای توکلی البته به روزگار امروز هم اشاراتی داشت و از آنجا که چند سالی است مسئولیت «دیدبان شفافیت و عدالت» را در موقعیت رئیس هیات مدیره به عهده دارد، بخش کوچکی از فعالیت‌های این نهاد و پیگیری‌هایی که برای برخی موضوعات و پرونده‌های خاص شده را بسیار مختصر توضیح داد.

احمد آقا در دهه هشتم زندگی و با وجود بیماری، همچنان پرانرژی و بیقرار بود و با اینکه سخن گفتن برایش آسان نبود، اما در کمترین جملات سعی داشت بیشترین پیام‌ها را به اطلاع ما برساند. قرار گذاشتیم از این نهاد نظارتی غیردولتی و مردم‌نهاد بیشتر بدانیم و بنویسیم و آقای توکلی نیز به شرط موافقت همقطارانش در دیدبان شفافیت و عدالت، وعده داد که بخشی از عملکرد این نهاد را برای اطلاع عموم در دیدارنیوز تشریح کند.

ما نیز در پی وعده دکتر احمد توکلی، قول می‌دهیم که در سلسله مطالبی درباره این نهاد نظارتی، عملکرد آن را با مخاطبان گرامی دیدار و افکار عمومی در میان بگذاریم. دیدارنیوز برای احمد توکلی شفای عاجل را از خداوند متعال آرزومند است.   

*مدیر مسئول دیدارنیوز

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی