تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
درویش، مدیرعامل پرسپولیس اعلام کرد

اقدام وزارت خارجه و فدراسیون برای میزبانی از عربستانی‎‌ها

در روزهای اخیر و پس از قرعه‌کشی و مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، که با هم‌گروهی با سه نماینده ایران با تیم‌های عربستانی همراه بود شایعات زیادی درباره محل دیدارهای تیم‌های ایرانی و عربستانی منتشر شده و گفته می‌شود بازهم قرار است زمین بی‌طرف میزبانی را برعهده بگیرد. با این حال، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که تیمش باید میزبان النصر و رونالدو باشد، از اقدام وزارت خارجه و فدراسیون فوتبال برای میزبانی از عربستانی‎‌ها خبر داد.

کد خبر: ۱۵۴۸۷۴
۱۳:۵۴ - ۰۵ شهريور ۱۴۰۲

اقدام وزارت خارجه و فدراسیون برای میزبانی از عربستانی‎‌ها

دیدارنیوز: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از رایزنی‌های وزارت امور خارجه و فدراسیون فوتبال برای برگزاری رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در ایران و عربستان خبر داد.

رضا درویش در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، با بیان اینکه باشگاه پیگیری‌های لازم برای میزبانی از النصر عربستان را انجام می‌دهد، گفت: وزارت امور خارجه و شخص آقای وزیر، امیرعبدالهیان که جا دارد از ایشان تشکر کنم، پیگیر این موضوع هستند و در نشست وزرای امور خارجه ایران و عربستان بر توسعه روابط ورزشی و برگزاری مسابقات ورزشی در دو کشور مثل گذشته تاکید شده است.

وی گفت: رؤسای فدراسیون فوتبال دو کشور نیز در این زمینه مذاکراتی داشته‌اند و مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال مکاتباتی که رئیس فدراسیون فوتبال عربستان داشته است. دو طرف به دنبال این هستند که مصوبه سال ۲۰۱۶ کنفدراسیون فوتبال آسیا را لغو کنند تا مشکل میزبانی برطرف شود.

درویش در رابطه با راه‌اندازی VAR در ورزشگاه‌های ایران گفت: فدراسیون فوتبال در حال رایزنی و هماهنگی برای راه‌اندازی VAR از طریق کنفدراسیون فوتبال آسیا است تا مشکلی از این بابت وجود نداشته باشد و لیگ قهرمانان آسیا در کشورمان برگزار شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه نامه‌ای مبنی بر بازی پرسپولیس با النصر در زمین بی‌طرف به باشگاه ارسال نشده است، گفت: از طریق فدراسیون فوتبال پیگیر هستیم که بازی‌ها در کشورمان برگزار شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی