تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
در سیستان و بلوچستان رخ داد

کشف ۲.۵ تن مواد افیونی و دستگیری ۸ قاچاقچی

سردار دوستعلی جلیلیان، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۲.۵ تن مواد افیونی و دستگیری ۸ قاچاقچی خبر داد و گفت: سوداگران مرگ با رها کردن خودرو‌های حامل مواد به اطراف متواری و هشت نفر از سوداگران دستگیر شدند و طی بازرسی از خودرو‌های توقیف شده از قاچاقچیان پنج قبضه سلاح جنگی کلاشینکف و در مجموع دو تن و ۳۰۰ کیلوگرم مواد افیونی از نوع تریاک و ۳۰۰ کیلوگرم از نوع حشیش کشف شد.

کد خبر: ۱۵۴۸۰۶
۱۳:۳۴ - ۰۴ شهريور ۱۴۰۲

کشف ۲.۵ تن مواد افیونی و دستگیری ۸ قاچاقچی

دیدارنیوز: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف دو تن و ۶۰۰ کیلوگرم مواد افیونی در عملیات ویژه شهرستان‌های شمال و جنوب استان خبر داد.

سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: ماموران انتظامی در راستای کنترل تحرکات باند‌های قاچاق مواد مخدر با اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از فعالیت باند‌های مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی در شهرستان‌های ایرانشهر، خاش و زابل که قصد انتقال محموله مواد مخدر به مرکز کشور را داشتند به دست آمد و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی انهدام این باند‌ها در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیر‌های تردد قاچاقچیان در محور ایرانشهر، خاش و زابل شناسایی و ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان به طور هماهنگ و همزمان در قالب چند تیم پوششی و عملیاتی با اجرای هدفمند کمین و طرح مهار، مناطق مورد نظر را تحت کنترل و رصد خود قرار دادند و موفق شدند محموله‌های مورد نظر را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: قاچاقچیان که با هفت دستگاه پژو ۴۰۵ در حال انتقال مواد افیونی بودند به محض مشاهده تکاوران انتظامی به سرعت خود افزوده و از محل متواری شدند.

سردار جلیلیان اضافه کرد: سوداگران مرگ که تاب مقابله با تکاوران پلیس را نداشتند، با رها کردن خودرو‌های حامل مواد به اطراف متواری و هشت نفر از سوداگران دستگیر شدند و طی بازرسی از خودرو‌های توقیف شده از قاچاقچیان پنج قبضه سلاح جنگی کلاشینکف و در مجموع دو تن و ۳۰۰ کیلوگرم مواد افیونی از نوع تریاک و ۳۰۰ کیلوگرم از نوع حشیش کشف شد.

وی با بیان اینکه تلاش برای دستگیری اعضای این باند قاچاق ادامه دارد، با اشاره به عزم جدی پلیس استان در مقابله با پدیده خانمانسوز قاچاق مواد افیونی، از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی