تیتر امروز

تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.
سردارِ ایران در پایتخت ایتالیا

استقبال گرم هواداران رم از «آزمون» +عکس و ویدیو

سردار آزمون، ستاره ملی‌پوش کشورمان که برای تست پزشکی و امضای قرارداد با باشگاه رم به پایتخت ایتالیا سفر کرده، شب گذشته (پنجشنبه) مورد استقبال گرم تعدادی از هواداران این تیم قرارگرفت.

کد خبر: ۱۵۴۷۵۵
۰۹:۲۰ - ۰۳ شهريور ۱۴۰۲
استقبال گرم هواداران رم از «سردار» +عکس و ویدیو
 
دیدارنیوز: سردار آزمون در بدو ورودش به شهر رم مورد استقبال گروهی از هواداران جالوروسی قرار گرفت.
 
فابریتزیو رومانو خبرنگار ایتالیایی حوزه نقل‌وانتقالات فوتبال، در آخرین ساعات شب گذشته (پنجشنبه) از ورود سردار آزمون مهاجم ایرانی بایرلورکوزن به شهر رم و انجام تست‌های پزشکی او در صبح امروز خبر داد.
 
آزمون که با یک هواپیمای شخصی از شهر کلن به رم سفر کرد، پس از ورود به فرودگاه چامپینوی شهر رم مورد استقبال پرشور هوادارانی قرار گرفت که نامش را صدا می‌زند و با انداختن شال رم دور گردن او، تقاضای عکس یادگاری و امضا داشتند.
 
انتقال آزمون به رم با قراردادی قرضی و به مدت یک سال است و باشگاه ایتالیایی این گزینه را دارد که در پایان فصل او را با پرداخت ۱۳ میلیون یورو به‌صورت قطعی خریداری کند.
 
استقبال گرم هواداران رم از «سردار» +عکس
 
آزمون پیش از این در لیست خرید باشگاه میلان قرار داشت و حتی خبر‌هایی مبنی بر احتمال بازگشت او به زنیت روسیه شنیده شد، اما کار با ژوزه مورینیو، فرصتی بود که ستاره ایرانی نمی‌خواست آن را از دست بدهد.
 
به گزارش دیدارنیوز، در ادامه ویدیوی استقبال از آزمون را مشاهده می‌کنید:
 
منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی