تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
خشم شدید سرمربی پرسپولیس در واکنش به انتقادهای توهین آمیز از بازیکنان فوتبال

مفت‌خور کسی است که ثروت مردم را دزدید؛ دوست دارند همه گریه کنند!

یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس در واکنش به انتقادهای تند و توهین‌آمیز یک روزنامه از بازیکنان فوتبال گفت: اصلا حق ندارند به فوتبالیست‌ها توهین کنند. من انتظارم از آقای تاج، کشوری‌فرد، قنبرزاده و… این است که از فوتبالیست‌ها دفاع کنند. این حق فوتبالیست‌ها نیست. ما مفت‌خور نیستیم، مفت‌خور کسی است که از منابع و ثروت مردم دزدیدند و در کانادا و آمریکا زندگی می‌کنند. این افراد می‌خواهند ریشه فوتبال را بزنند و نشاط را از مردم بگیرند. دوست دارند همه مردم ناراحت باشند و گریه کنند. آن‌ها همین افراد هستند.

کد خبر: ۱۵۴۷۲۳
۱۷:۱۵ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۲

یحیی

دیدارنیوز: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به رکورد فکر نمی‌کنیم. فقط روی پیروز شدن باید تمرکز کرد. بازی سختی داریم. همه بازی‌ها مثل فینال است و با وجود تمام مشکلات به کار ادامه می‌دهیم و حتی به حضور درخشان در آسیا فکری می‌کنیم هرچند امکانات قابل مقایسه نیست.

یحیی گل‌محمدی در کنفرانس خبری پیش از بازی ذوب‌آهن که امروز (چهارشنبه) برگزار شد، اظهار داشت: قبل از هرچیز عذرخواهی می‌کنم بابت تاخیری که به وجود آمد. سلام می‌کنم خدمت شما و امیدوارم فردا بازی و روز خوبی برای ما باشد. مسابقه حساسی است و همه بازی‌هایی که ما در لیگ برتر انجام دادیم و می‌دهیم، مثل یک فینال است و هیچ فرقی با فینال جام حذفی و بازی آخر لیگ برتر ندارد. این موضوع را دیروز هم به بچه‌ها گفتم. باید سعی کنیم امتیازات را جمع کنیم و سال سختی است برای قهرمان شدن. باید انرژی و انگیزه زیادی داشته باشیم تا این روند را ادامه دهیم. بازیکنان هم انصافا علی رغم مشکلاتی که دارند، خوب تمرین می‌کنند و تمرکز خوبی دارند و انگیزه آن‌ها فراتر از حد تصور است.

وی درباره ارزیابی خود از عملکرد ذوب‌آهن، ادامه داد: آن‌ها هفته قبل نشان دادند تیم باکیفیتی هستند و مربی خوب و بازیکنان جوان و سرعتی خوبی در خط حمله دارند. روز سختی برای ما خواهد بود. از آن طرف، نبود هواداران و تماشاگران عزیز، می‌تواند مزید بر علت باشد. چون وجود آن‌ها انرژی خوبی به ما می‌داد و نبودنشان قطعا به ضرر تیم ما خواهد بود. اینکه چه موقع و چه زمانی قرار است هواداران ما به ورزشگاه بیایند واقعا خبر نداریم. شروع فصل با عدم حضور تماشاچی‌ها همراه است و این یک نقطه ضعف بزرگ برای فوتبال ما و کسانی است که باعث و بانی این اتفاقات شدند. هنوز بعد از این سال‌ها، زیرساخت اولیه برای حضور تماشاگران به وجود نیامده است. فقط اسمی از مدیریت داشتند و هیچ کاری برای فوتبال و ورزش نکردند. همیشه به بازیکنان می‌گویم بازی بعدی، حساس‌ترین بازی عمر شما است، امیدوارم بازیکنان هم عملکرد خوبی داشته باشند.

سرمربی سرخپوشان درباره این که با برتری تیمش با ذوب‌آهن به رکورد ۱۰۰ پیروزی به عنوان سرمربی پرسپولیس می‌رسد، خاطرنشان کرد: ببینید به خدا چیز‌هایی که می‌گویید را اولین بار است می‌شنوم. اصلا به این که چه رکوردی می‌زنیم و چه رکوردی ثبت می‌شود فکر نمی‌کنیم. باید متمرکز برای برد در بازی فردا باشیم. نمی‌دانم چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و قابل پیش‌بینی نیست. یک چیزی را خیلی مطمئنم، بازیکنان ما با انگیزه بالا وارد زمین خواهند شد و امیدوارم تلاششان نتیجه بدهد.

یحیی

گل‌محمدی درباره ادامه نقل و انتقالات در پرسپولیس، تصریح کرد: درباره بازیکنان جدا شده صحبتی ندارم، اما یاسین در این چند بازی نشان داد داری کیفیت و انگیزه بالایی است، اما کار زیادی دارد و باید سرسختی بیشتری در بازی داشته باشد تا بتواند کیفیتی که دارد را نشان دهد. ما این فضا را برای او مهیا خواهیم کرد و آن را در تمرینات برای او در نظر خواهیم گرفت. خودش هم باید اراده داشته باشد که به سطح اول فوتبال ایران برسد.

او افزود: درباره جذب مهاجم هم باید بگویم؛ ما بازیکنی را اضافه خواهیم کرد که بدانیم به تیم کمک می‌کند. اینکه از سر ناچاری مهاجم خارجی بخریم، تجربه خوبی برای ما نبوده و باید بازیکنی بگیریم که باری از روی دوش تیم بردارد. ما همچنان دنبال این هستیم که اگر بتوانیم، اگر بتوانیم؛ مهاجم خارجی بخریم. این سقف بودجه که تعیین شده است اجازه نمی‌دهد که بازیکن موردنظر را بخریم. نیم نگاهی داریم و دنبال این هستیم که تیم را در خط حمله تقویت کنیم. جذب دروازه‌بان برزیلی هم فعلا منتفی است. نگران هستیم، اما دو جوان خوب داریم که البته بی تجربه هستند. نام یک مهاجم را هم به باشگاه داده بودم که بند جدایی او خیلی زیاد بود و این اتفاق نیفتاد. درباره عیسی هم که پرسیدید، صحبتی نشده است. وقتی هیچ پیشنهاد و صحبتی نیست من اصلا در این باره فکر نمی‌کنم.

یحی اظهار داشت: نگاهی که در کشور‌های عربی به فوتبال هست با نگاهی که مدیران ما دارند، خیلی متفاوت است. آن‌ها به فوتبال به عنوان یک صنعت و پدیده اجتماعی نگاه می‌کنند که باعث نشاط، شادی و انگیزه در جوانان می‌شود. اما نگاه ما گذرا، از بالا به پایین و با منت به فوتبالیست‌ها است. می‌گوییم شما پول زیاد می‌گیرید و چند وقت پیش هم یکی از این رسانه‌ها در مورد فوتبالیست‌ها و باشگاه پرسپولیس و استقلال، کلماتی مثل مفت‌خور استفاده کرد. آن‌ها آدرس اشتباه می‌دهند. فوتبالیست و ورزشکاران نان حلال می‌خورند، سخت‌ترین کار در جامعه فوتبال بازی کردن است. کسی که این مطلب را نوشته، اگر ده دقیقه توانست اینطوری ورزش کند، مطلب بزند.

گل‌محمدی در ادامه درباره انتقادهای عجیب و تند یک روزنامه از بازیکنان فوتبال گفت: اصلا حق ندارند به فوتبالیست‌ها توهین کنند. من انتظارم از آقای تاج، کشوری‌فرد، قنبرزاده و… این است که از فوتبالیست‌ها دفاع کنند. الان این حرف‌ها را می‌زنند و بعد حرف‌های زشت‌تری می‌زنند. شما متولی فوتبال هستید و باید از حق فوتبالیست‌ها دفاع کنند. مدت حضور در پشت میز را ول کنید، به خدمتی که می‌کنید نگاه کنید. اجازه ندهید در مورد فوتبالیست‌ها اینطور بی ادبانه صحبت کنند. این حق فوتبالیست‌ها نیست. ما مفت‌خور نیستیم، مفت‌خور کسی است که از منابع و ثروت مردم دزدیدند و در کانادا و آمریکا زندگی می‌کنند. از آن‌ها بنویسید، آدرس اشتباه ندهید، ما هرکدام‌مان ۳-۴ خانواده را نان می‌دهیم و حمایت می‌کنیم. همه اهالی فوتبال باید متوجه باشند که این افراد می‌خواهند ریشه فوتبال را بزنند و نشاط را از مردم بگیرند. دوست دارند همه مردم ناراحت باشند و گریه کنند. آن‌ها همین افراد هستند. مدیران فدراسیون، شما هم حرف بزنید، چرا از حق فوتبالیست‌ها دفاع نمی‌کنیم؟ مربیان، فوتبالیست‌ها بیایید حرف بزنید. من عصبانی شدم این مطلب را خواندم، اگر می‌دانستم چه کسی این را نوشته، برخورد بدی با او می‌کردم. حواستان را جمع کنید.

گل‌محمدی درباره شرایطی که باشگاه و تیم با آن مواجه هستند، عنوان داشت: مشکلی حل نشده و مسایل کماکان ادامه دارد. الان هم قبل از بازی دوست ندارم زیاد در مورد این موارد صحبت کنم. صحبت‌هایی که دیدم برخی مدیران باشگاه درباره مشکلات داشتند، برای الان نیست و باید چند ماه پیش این صحبت‌ها را می‌کردید و می‌گفتید فلان باشگاه بودجه بیشتری دارد. مشکلات کنونی پرسپولیس قابل پیش‌بینی بود. الان هیچ اتفاق خاصی نیفتاده است و ارتباطی هم با مدیران نداشتم که بپرسم ببینم به کجا می‌رسد. بازیکنان ما بعد از بازی تراکتور بعد از مدت‌ها در مورد مشکلات‌شان صحبت کردند. آپشن، بخشی از قرارداد است، اگر قهرمان شوید. خب اگر قهرمان نشوید که نمی‌گیرید. اینطور نگویند که آپشن تیم، اضافه است. خیلی از تیم‌ها هستند برای اینکه یکی از این جام‌ها را بگیرند، حاضرند صد‌ها میلیارد هزینه کنند. آن‌وقت ما قهرمان شدیم باید در سرمان بزنیم که نتوانستیم آپشن را بدهیم.

سرمربی پرسپولیس درباره ترافیک خط دفاع و بیرون ماندن بازیکنانی مثل گولسیانی از ترکیب و تغییر سیستم برای بازی با سه مدافع، گفت: من چنین نظر و تصمیمی ندارم که با سه دفاع بازی کنم. گئورگی جزو برترین بازیکنان از نظر فنی و شخصیتی بود. اینکه دو بازی به میدان نرفته، اینطور نیست که او را فراموش کنیم. ما روی بازیکنان جوان‌مان هم حساب بازی کردیم و برای این بازی‌های سخت احتیاج به همه بازیکنان داریم. از بودن گئورگی و سایر بازیکنانی که برای قهرمانی تلاش کردند، خوشحالیم و حالاحالا‌ها با آن‌ها کار داریم.

گل‌محمدی درباره قرعه کشی لیگ قهرمانان، اظهار کرد: باید منتظر باشیم… تیم‌های قوی و خوبی هستند. وقتی سید چهار را با سید یک مقایسه کنید، فرقی ندارد. سختی زیادی در گروه‌ها هست و مطمئنم با دشواری خاص خودش روبرو خواهیم بود. ما انگیزه زیادی داریم، هرچند که به لحاظ امکاناتی به گرد پای آن‌ها نمی‌رسیم، اما از لحاظ تعصب و غیرت، دو بار توانستیم به فینال برسیم و امیدوارم بازهم با تیم‌های خارجی روبرو شویم.

او در باره ادامه شرایط نامناسب ورزشگاه آزادی برای حضور هواداران اضافه کرد: فوتبال هیچوقت برای مسوولان اولویت نبوده که از لحاظ ساختار و امکانات بهتر شود. فقط دنبال این هستیم لیگ برگزار شود و تمام شود.

به گزارش دیدارنیوز، چند روز پیش یک روزنامه در بخشی از انتقاد خود از بازیکنان استقلال و پرسپولیس نوشته بود: هر کدام از بازیکنان دو تیم حداقل ۱۵ تا ۲۰ میلیارد گرفته‌اند، یعنی پولی که هوادار کارگر یا کارمند دو تیم در خواب هم نمی‌بیند که بتواند تا پایان عمرش با حقوق کارگری و کارمندی حتی درصدی از آن را هم پس‌انداز کند، اما شما منت بازی کردن این مفت‌خوران بیت‌المال را سر هوادار می‌گذارید!

یحیی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی