تیتر امروز

زنان گریان مراسم تشییع پیکر رییس جمهور
حاشیه‌های مراسم بدرقه پیکر مرحوم ابراهیم رئیسی؛ خیابان‌های فرعی منتهی به دانشگاه تهران

زنان گریان مراسم تشییع پیکر رییس جمهور

گزارش میدانی و حاشیه نویسی متفاوت خبرنگار دیدارنیوز از مراسم تشییع پیکر حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی و دیگر جانباختگان سانحه بالگرد، را بخوانید.
مراسم تشییع رئیس‌جمهور/ سفر «اردوغان» به مشهد تکذیب شد
حضور مقامات خارجی در تهران پس از سقوط دردناک بالگرد در آذربایجان شرقی

مراسم تشییع رئیس‌جمهور/ سفر «اردوغان» به مشهد تکذیب شد

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و حسین امیرعبداللهیان، وزیرخارجه در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و صبح روز دوشنبه رئیس جمعیت هلال احمر از پیدا شدن لاشه بالگرد...
گسترش استفاده از فیلترشکن‌ها موجب ایجاد خطر برای امنیت شبکه داخلی و کاربران است

انتقاد یک نماینده از فیلترینگ گسترده اینترنت

نوری قزلجه، نماینده مجلس شورای اسلامی با انتقاد از فیلترینگ گسترده اینترنت در ایران، گفت: فیلترینگ به گردش آزاد اطلاعات لطمه وارد می‌کند.

کد خبر: ۱۵۴۶۵۱
۱۲:۱۵ - ۳۱ مرداد ۱۴۰۲

انتقاد یک نماینده از فیلترینگ گسترده اینترنت

دیدارنیوز: نماینده مردم بستان آباد در مجلس گفت: دامنه فیلترینگ علاوه بر شبکه‌های مجازی به سایت‌های خبری و کسب و کار‌ها رسیده و به گردش آزاد اطلاعات لطمه وارد می‌کند.

غلامرضا نوری قزلجه در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۳۱ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد بررسی کیفیت اینترنت و شاخص‌های مرتبط با آن با رویکرد چالش‌های ایجاد شده برای شهروندان و کسب و کار‌های اینترنتی گفت: با وجود توسعه زیرساخت‌های ارتباطی هنوز در برخی از روستا‌ها دسترسی به تلفن ثابت و سیار محقق نشده و علی رغم رشد قابل ملاحظه در آمار‌ها باشاخص‌های بین المللی فاصله زیادی داریم.

نماینده مردم بستان آباد در مجلس یازدهم افزود: سهل انگاری در مقابل حقوق کاربران موضوعی است که محل پرداختن به آن وجود دارد. همچنین تنوع نهاد‌های اعمال کننده محدودیت و فیلترینگ مسئله‌ای است که در گزارش به آن اشاره نشده است. همچنین برخی از این نهاد‌ها مجوزی از مجلس نیز ندارند و همین فیلترینگ به خودتحریمی دامن زده است.

وی با انتقاد از فیلترینگ گسترده اینترنت گفت: صرف نظر از فیلترینگ شبکه‌های مجازی دامنه فیلترینگ به برخی از کسب و کار‌ها و سایت‌های خبری رسیده است و این موضوع به گردش آزاد اطلاعات لطمه می‌زند و گسترش استفاده از فیلترشکن‌ها موجب ایجاد خطر برای امنیت شبکه داخلی کشور و امنیت کاربران است.

به نقل از خانه ملت، عضو فراکسیون مستقلین مجلس یازدهم در پایان خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود وزیر ارتباطات در گزارش خود هزینه تحمیل فیلترینگ به کسب و کار‌ها را ارائه کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی