تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

نماینده مجلس: مردم از وضعیت ارایه اینترنت ناراضی هستند

لطف اله سیاهکلی، نماینده مردم قزوین در مجلس خواستار ساماندهی استفاده از فیلترشکن‌ها شد و گفت: مردم از وضعیت ارایه اینترنت ناراضی هستند.

کد خبر: ۱۵۴۶۴۰
۱۰:۴۳ - ۳۱ مرداد ۱۴۰۲

نماینده مجلس: مردم از وضعیت ارایه اینترنت ناراضی هستند

دیدارنیوز: یک نماینده مجلس گفت: گوگل‌پلی، یوتیوب و ... مسدود شده‌اند در حالی که سایتی مانند یوتیوب مهارت‌محور بوده و به نسبت بسیاری از سایت‌های دیگر شرایط بهتری دارد.

لطف اله سیاهکلی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه ۳۱ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به گزارش کمیسیون صنایع در خصوص بررسی کیفیت اینترنت و شاخص‌های مرتبط با آن با رویکرد چالش‌های ایجاد شده برای شهروندان و کسب و کار‌های اینترنتی گفت: امروزه قیمت اینترنت بیش از پیش دارای اهمیت شده است، زیرا کسب و کار‌ها با این محور اداره می‌شود؛ بنابراین می‌توان اذعان کرد که قیمت‌ها در این حوزه نامناسب است.

نماینده مردم قزوین و آبیک و البرز در مجلس اظهار کرد: در این میان سرعت نیز دارای اهمیت است؛ ما مدام از ظرفیت‌سازی صحبت می‌کنیم که این موضوع برای بستر موبایل مهم تلقی می‌شود، اما برای اماکن اقتصادی، فروشگاه‌ها، منازل و ... باید مسئله سرعت در نظر گرفته شود. میانگین GDP در دنیا ۱۹ درصد بوده، اما در کشور ما ۸ درصد است که نشان‌دهنده بی‌توجهی به این موضوع است.

وی با اشاره به اینکه برخی از سایت‌ها مسدود شده در حالی که باید اصلاح شوند، افزود: به عنوان مثال گوگل‌پلی، یوتیوب و ... مسدود شده‌اند در حالی که سایتی مانند یوتیوب مهارت‌محور بوده و به نسبت بسیاری از سایت‌های دیگر شرایط بهتری دارد.

سیاهکلی تصریح کرد: امروزه استفاده از VPN‌ها نیز افزایش یافته و این موضوع پهنای باند زیادی را اشغال می‌کند که نیازمند ساماندهی است. همچنین باید به مولفه رضایتمندی مردم نیز توجه داشت، زیرا امروزه مردم پول هزینه می‌کنند، اما کسب و کارهایشان رونق ندارد و نسبت به توسعه زیرساخت‌ها و شرایط اینترنت ناراضی هستند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی