تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
پلی‌آف لیگ قهرمانان و اوج حساسیت در تبریز

تراکتور - شارجه؛ یک ایران در انتظار صعود

تراکتوری‌ها پس از شروع ضعیف در فصل جدید لیگ برتر می‌خواهند در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا با تمام توان خود به میدان بروند؛ تیم خمز انگیزه زیادی برای جبران دو باخت اخیر دارد و تی‌تی‌ها در انتظار جشن صعود در یادگار تبریز هستند.

کد خبر: ۱۵۴۶۳۶
۱۰:۲۰ - ۳۱ مرداد ۱۴۰۲

تراکتور - شارجه؛ تی‌تی‌‌ها آماده برای جشن صعود

دیدارنیوز: در دیدار پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، تراکتور میزبان شارجه امارات است.

تکلیف تیم‌های حاضر در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا با برگزاری دیدار‌های پلی‌آف مشخص خواهد شد. تراکتور تنها نماینده ایران در این مرحله از رقابت‌ها است که میزبان شارجه امارات خواهد بود. تیم پیروز این بازی در سید ۴ مرحله گروهی قرار خواهد گرفت.

این بازی امروز سه‌شنبه ۳۱ مرداد از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام برگزار خواهد شد.

تراکتور امیدوار به تکرار خاطرات خوش

تراکتور با ۷ بار حضور در لیگ قهرمانان آسیا یکی از نمایندگان باسابقه ایران به شمار می‌آید. این تیم در آخرین حضور خود در لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۰۲۱ با شارجه هم‌گروه بود و در ۲ بازی مقابل این تیم یک‌بار به پیروزی رسید و یک‌بار هم بازی مساوی شد. پرسپولیس هم سابقه هم‌گروهی با شارجه را دارد که این تیم هم مقابل حریف اماراتی به یک پیروزی و یک تساوی دست پیدا کرد. تیم‌های ایرانی در ۸ مصاف قبلی برابر تیم‌های اماراتی تنها متحمل یک شکست شده‌اند. تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا برابر تیم‌های اماراتی به ۶ پیروزی، ۴ تساوی و ۴ شکست دست یافته و نمایندگان هیچ کشوری را بیشتر از امارات مغلوب نکرده است.

سرمربی شارجه، کوزمین اولاریو سرمربی نام‌آشنا و با سابقه رومانیایی است. اولاریو در لیگ قهرمانان آسیا ۶ بار تیم‌های ایرانی را شکست داده و تیم‌های ایرانی برابر هیچ مربی‌ای بیشتر از او بازنده نبوده‌اند. این سرمربی رومانیایی تیم‌های نظیر مس کرمان، تراکتور تبریز، نفت تهران و استقلال را مغلوب کرده است. تراکتور برابر این مربی به یک برد و یک باخت دست یافته است.

با تجربه‌های تراکتور برابر ستاره‌های شارجه

تراکتور با قرار گرفتن در رده چهارم لیگ مجوز حضور در این مرحله از رقابت‌ها را گرفت. شارجه پیش از رویارویی با تراکتور، ۲ بر صفر نماینده بنگلادش را از پیش رو برداشته بود. شارجه در اولین بازی خود در لیگ امارات به پیروزی رسید. تراکتور هم لیگ را با ۲ شکست مقابل نایب قهرمان و قهرمان دوره قبل آغاز کرد و حالا در این بازی حساس به دنبال پایان روند ناکامی است.

ترکیب شارجه از ستارگان مطرحی شکل گرفته است و بازیکنانی نظیر پاکو آلکاسر، میرالم پیانیچ و موستاس مانولاس در این تیم بازی می‌کنند. در سمت مقابل تراکتور بازیکنانی در اختیار دارد که از تجربه زیادی در لیگ قهرمانان آسیا برخوردار هستند. شجاع خلیل‌زاده، سیامک نعمتی، مهدی شیری و سعید آقایی از جمله باسابقه‌ترین بازیکنان تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا هستند که در ترکیب تراکتور حضور دارند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی