تیتر امروز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید
اینجا جان «کارگر» کالا است!
«دیدارنیوز» به بهانه روز کارگر، آمار ضدو نقیض فوتی های کارگری را بررسی می‌کند:

اینجا جان «کارگر» کالا است!

در این گزارش تنها به گوشه‌ای از نابسامانی حوزه کارگری به ویژه تناقض‌گوی مدیران دولتی در مورد آمار حوادث ناشی از کار خواهیم پرداخت.
فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.

هشدار طوفان گرد و خاک در سیستان

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان از هشدار این مجموعه به فرمانداری‌ها در خصوص شدت گرفتن طوفان گرد و خاک در سیستان خبر داد.

کد خبر: ۱۵۴۶۲۰
۲۰:۵۲ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۲

هشدار طوفان گرد و خاک در سیستان

دیدارنیوز: مجید محبی، اظهار داشت: با استناد هشدار هواشناسی سطح نارنجی امروز صادره توسط اداره‌کل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان در خصوص پیش‌بینی شدت گرفتن باد‌های ۱۲۰ روزه بر اساس آخرین الگو‌های پیش‌یابی شرایط جوی، ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان نیز هشدار‌های لازم را به فرمانداری‌های منطقه اعلام کرده است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان افزود: بر این اساس با وجه به پیش‌بینی شدت گرفتن باد‌های ۱۲۰ روزه از صبح فردا تا عصر جمعه سوم شهریورماه پیش‌بینی شده که نوع مخاطره آن وزش باد شدید و گرد و خاک و در نقاط مستعد، طوفان گرد و خاک با تاکید بر صبح چهارشنبه و پنجشنبه است.

وی با اشاره به اینکه منطقه اثر این سامانه پنج شهرستان منطقه سیستان شامل زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز است، گفت: اثر مخاطره خیزش گرد و خاک، کاهش شدید دید و کیفیت هوا، اختلال در تردد‌های جاده‌ای، احتمال تاخیر یا لغو پرواز‌ها و افزایش غبار در زاهدان و مناطق مرکزی و جنوبی استان است.

محبی خاطرنشان کرد: توصیه ما در پی این شرایط جوی نامطلوب توجه به نکات بهداشتی و استفاده از ماسک در زمان غبار آلوده شدن هوا، رعایت حداکثری مقررات رانندگی در جاده‌های زابل- نهبندان و زاهدان- زابل، محافظت از گلخانه‌ها، پرهیز از کار در ارتفاع و آمادگی فرمانداری‌ها، دستگاه‌های امدادی و مراکز بهداشتی است.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی