تیتر امروز

تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟
دیدار بررسی می‌کند

تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟

در حالیکه معضل کمبود برخی دارو‌ها برای بیماران خاص در کشور مرتفع نشده؛ خبر تخصیص دارو به داروخانه‌ها به شرط رعایت حجاب چند روزی است موضوع رسانه ها شده و دیدار هم تحلیلی بر این موضوع دارد.
رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.
آسمان تهران فردا قسمتی ابری، گاهی با وزش باد است

هواشناسی ایران؛ بارش باران در شمال

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران در استان‌های شمالی و آسمان صاف بیشتر مناطق کشور خبر داد.

کد خبر: ۱۵۴۵۷۴
۰۹:۳۳ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۲

هواشناسی ایران؛ بارش باران در شمال

دیدارنیوز: صادق ضیاییان گفت: امروز (۳۰ مرداد ماه) در استان‌های مازندران، گلستان، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز افزایش ابر و رگبار پراکنده انتظار می‌رود. در نیمه غربی کشور جوی آرام و پایدار همراه با روند افزایش دما مستقر می‌شود.

او اضافه کرد: سه شنبه (۳۱ مردادماه) در غالب مناطق کشور آسمان صاف خواهد بود. در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه (۱ و ۲ شهریور ماه) فقط در ارتفاعات البرز مرکزی افزایش ابر و رگبار پراکنده انتظار می‌رود.

ضیاییان در ادامه گفت: جمعه (۳شهریورماه) در استان‌های گلستان و خراسان شمالی ابرناکی و بارش خفیف رخ خواهد داد و سایر مناطق کشور آسمان صاف همراه با هوای گرم تابستانی تداوم خواهد داشت.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا طی روز‌های سه شنبه تا پنجشنبه (۳۱ مرداد تا ۲ شهریور) وزش باد در نوار شرقی افزایش می‌یابد. در منطقه زابل احتمال خیزش گردوخاک و کاهش دید و کیفیت هوا انتظار می‌رود.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۳۱ مرداد ماه) قسمتی ابری، گاهی وزش باد، در شب افزایش باد با حداقل دمای ۲۷ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد و طی چهارشنبه (اول شهریورماه) صاف، گاهی وزش باد، افزایش محسوس دما در شب افزایش باد با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی