تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
دادگستری سیستان‌وبلوچستان خبر داد

امام جمعه راسک بازداشت شد؛ «مواضع تند و همسو با مخالفان نظام»

دادگستری استان سیستان‌وبلوچستان از بازداشت مولوی فتحی محمد نقشبندی، امام جمعه اهل سنت راسک، به دلیل آنچه که «مواضع تند و همسو با مخالفان نظام» خوانده، خبر داد.

کد خبر: ۱۵۴۵۵۱
۱۸:۵۶ - ۲۹ مرداد ۱۴۰۲

امام جمعه راسک بازداشت شد؛ «مواضع تند و همسو با مخالفان نظام»

دیدارنیوز: دادگستری استان سیستان‌وبلوچستان درخصوص بازداشت مولوی فتحی محمد نقشبندی اطلاعیه صادر کرد.

در اطلاعیه دادگستری استان سیستان‌وبلوچستان آمده است:

«مولوی فتحی محمد نقشبندی، امام جمعه اهل سنت راسک، متاسفانه طی ماه‌های اخیر مواضع تند و همسو با مخالفان نظام داشته و در خطبه‌های نمازجمعه و جلسات خود با سخنرانی‌های کذب و به دور از واقعیت، مردم را به آشوب خیابانی دعوت می‌کرد که در همین راستا از وی دعوت شد تا در زاهدان حضور پیدا کند.

با توجه به اینکه نام‌برده، مولوی و در زمره ائمه جمعه است موارد تخلفات به وی اعلام و صرفا با نگاه ارشادی، در فضایی صمیمی تذکرات لازم به وی داده شد، اما مولوی نقشبندی بر مواضع اشتباه خود پافشاری کرده و بیان می‌کند که قصد دارد بر همین منوال و هم‌راستا با جریانات معارض پیش برود و قصد اصلاح رویه عملی خود را ندارد.

درنهایت پس از اصرار بر تکرار اقدامات اشتباه، دستور بازداشت و تشکیل پرونده قضایی برای مولوی فتحی محمد نقشبندی به اتهامات تشویش اذهان عمومی از طریق سخنرانی‌های کذب تهمت و افترا به نظام و اقدام علیه امنیت ملی و تصرف غیرقانونی اراضی ملی صادر شد.»

منبع: رویداد24
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی