تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.

رئیس مجلس الجزایر در تهران

رئیس مجلس الجزایر پیش از ظهر امروز یکشنبه، در راس هیاتی بلندپایه وارد فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) تهران شد.

کد خبر: ۱۵۴۵۲۴
۱۲:۴۵ - ۲۹ مرداد ۱۴۰۲

رئیس مجلس الجزایر در تهران

دیدارنیوز: ابراهیم بوغالی رئیس مجلس الجزایر پیش از ظهر امروز (یکشنبه، ۲۹ مرداد ماه) در رأس هیأتی بلندپایه وارد فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) شد و مورد استقبال رسمی مجتبی ذوالنوری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

گفتنی است، حسن نوروزی رئیس گروه دوستی و پارلمانی ایران و الجزایر نیز در این مراسم حضور داشت.

هدف از سفر ۵ روزه رئیس مجلس الجزایر به کشورمان تقویت روابط دوجانبه در ابعاد مختلف با اولویت توسعه روابط تجاری و اقتصادی است که بدین منظور فردا (دوشنبه، ۳۰ مرداد ماه) با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو خواهد کرد و سپس رؤسای مجالس دو کشور با حضور در جمع رسانه‌ها، نشست خبری خواهند داشت.

به نقل از خانه ملت، بازدید از موزه دفاع مقدس، بازدید از دستاورد‌های دانش‌بنیان و فناورانه ایران و سفر به اصفهان در برنامه‌های ابراهیم بوغالی طی مدت حضور وی در ایران است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی