تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

واکنش وزیر ارتباطات به درخواست حسین شریعتمداری؛ تغییر مدیریت در دستور کار نیست

پس از درخواست اخیر حسین شریعتمداری، مدیرمسوول روزنامه تندروی کیهان که خواستار سلب‌صلاحیت و مصادره مالکیت و مدیریت پلتفرم‌‏های خدمات آنلاین (دیجی‌کالا، اسنپ، ازکی و ..) شده بود، عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات دولت رئیسی می‌گوید: تغییر مدیریت سکو‌های بومی نه در دولت مطرح شده و نه در دستور کار است.

کد خبر: ۱۵۴۴۶۶
۱۳:۲۴ - ۲۸ مرداد ۱۴۰۲

واکنش وزیر ارتباطات به درخواست حسین شریعتمداری؛ تغییر در دستور کار نیست

دیدارنیوز: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تغییر مدیریت سکو‌های بومی نه در دولت مطرح شده و نه در دستور کار است و دولت سکو‌های بومی اقتصاد دیجیتال را سرمایه‌های ارزشمند کشور می‌داند.

عیسی زارع پور - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات - در واکنش به برخی اظهارات مبنی بر لزوم تغییر مدیریت و مالکیت برخی استارتاپ‌ها با انتشار پستی در یک شبکه اجتماعی داخلی اظهار کرد: تغییر مدیریت سکو‌های بومی نه در دولت مطرح شده و نه در دستور کار است.

وی افزود: دولت سکو‌های بومی اقتصاد دیجیتال را سرمایه‌های ارزشمند کشور می‌داند و برای توسعه خدمات‌رسانی آن‌ها به مردم نیز حمایت می‌کند. البته قبلاً هم عرض کرده‌ام که التزام به رعایت قوانین کشور توسط صاحبان و کارکنان این سکو‌ها هم مورد انتظار است.

مطلب مرتبط:

همه‌اش واسِ ماس

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی