تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
ایلنا خبر داد

تشدید بحران بی‌آبی؛ مردم منطقه مقابل فرمانداری رودبار تجمع می‌کنند

پس از قطعی مکرر آب روستای داماش و افزایش تنش‌های اجتماعی ناشی از کم‌آبی و بی‌آبی که یکی از دلایل آن برداشت غیرقانونی کارخانه از منابع آبی روستاست، اهالی تصمیم به قطع جریان آب و برگزاری تجمع در برابر فرمانداری شهرستان رودبار گرفته‌اند.

کد خبر: ۱۵۴۳۴۳
۱۱:۲۴ - ۲۵ مرداد ۱۴۰۲

تشدید بحران بی‌آبی؛ مردم منطقه مقابل فرمانداری رودبار تجمع می‌کنند

دیدارنیوز: با تشدید کم‌آبی و بی‌آبی در برخی روز‌های هفته و بی‌توجهی مسوولان منطقه به درخواست‌های مکرر مردم برای رسیدگی به موضوع قطع آب، اهالی روستای داماش تصمیم به قطع آب کارخانه و همچنین تجمع در برابر فرمانداری رودبار گرفتند.

به نقل از ایلنا، بدنبال قطعی مکرر آب روستای داماش که بدلیل موقعیت جغرافیایی یکی از قطب‌های گردشگری و میزبانی توریست در استان گیلان است و افزایش تنش‌های اجتماعی ناشی از کم‌آبی و بی‌آبی که یکی از دلایل آن برداشت غیرقانونی کارخانه از منابع آبی روستاست، اهالی تصمیم به قطع جریان آب و در صورت عدم توجه مسوولان ذیربط، برگزاری تجمع در برابر فرمانداری شهرستان رودبار گرفته‌اند.

اهالی روستا معتقدند با وجود پیگیری‌های مستمر مشکل کم‌آبی توسط اعضای شورای روستا و همچنین دهیاری، اقدام موثر و قابل قبولی در جهت حل این مشکل به عمل نیامده است.

به گفته مسوولان محلی و به اذعان مردم منطقه این بی‌توجهی مسوولان موجب شده تا کارخانه آب معدنی داماش بدون توجه به وضعیت روستا و همچنین با زیر پاگذاشتن قرارداد‌های قبلی خود با آب منطقه‌ای گیلان که البته تاریخ این قرارداد نیز مقضی شده در غیبت نظارت این نهاد حاکمیتی، بر تخلفات خود اصرار ورزیده و روستا را با بحران کم‌آبی و بی‌آبی مواجه نماید.

براساس گزارش‌های دریافتی از آنجا که موضوع کم آبی و عدم مدیریت صحیح منابع آبی موجود، باعث قطع آب در برخی نقاط دیگر شهرستان رودبار نیز شده است، مردم این مناطق نیز برای برگزاری تجمع در برابر فرمانداری رودبار به عنوان اولین قدم برای رساندن مشکلاتشان به گوش مسوولان ذیربط اعلام آمادگی کرده‌اند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی