تیتر امروز

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.
موضع‌گیری درباره حضور برخی چهره‌ها

صداوسیما: سلبریتی محوری و مجری محوری نداریم!

صداوسیمای جمهوری اسلامی که در سال‌های اخیر بسیاری از مجریان محبوب خود را از دست داده، می‌گوید: «در این دوره با انسجام کامل و وحدت نظر و مدیریت، سلبریتی محوری، مجری محوری، تهیه کننده محوری و هرگونه محوریت پراکنده غیر منطبق با سیاست‌های رسانه ملی مردود و غیر قابل قبول است.»

کد خبر: ۱۵۴۳۴۰
۱۰:۵۹ - ۲۵ مرداد ۱۴۰۲

صداوسیما: سلبریتی محوری و مجری محوری نداریم!

دیدارنیوز: روابط عمومی سازمان صدا و سیما در واکنش به نقد‌ها و مطالبی که در روز‌های اخیر درباره موضوع حضور برخی چهره‌های هنری و تلویزیونی در رسانه ملی مطرح شده، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در متن این اطلاعیه آمده است:

«روابط عمومی سازمان صداوسیما در واکنش به نقد‌ها و مطالبی که در روز‌های اخیر درخصوص موضوع حضور برخی چهره‌های هنری و تلویزیونی در رسانه ملی مطرح شده نکات ذیل را به استحضار افکار عمومی می‌رساند:

- در این دوره با انسجام کامل و وحدت نظر و مدیریت، سلبریتی محوری، مجری محوری، تهیه کننده محوری و هرگونه محوریت پراکنده غیر منطبق با سیاست‌های رسانه ملی مردود و غیر قابل قبول است. رویکرد رسانه ملی در این خصوص تأکید بر مدیریت منطقی و همکاری اصولی رسانه و چهره‌ها و تلاش جدی برای جلوگیری از تکرار آسیب‌های گذشته است.

- در این دوره تحولی رسانه ملی، از هر گونه ورود بی برنامه به موضوع سلبریتی‌ها پرهیز شده و بر رابطه تکاملی و تعاملی رسانه و سلبریتی تاکید می‌گردد.

- با احترام به برخی اختلاف سلیقه‌ها، در دو سال اخیر هماهنگی قابل قبولی در رسانه ملی در اجرای تحول وجود دارد و اختلاف سلیقه‌ها منجر به تناقض در سیاستگذاری نشده و نخواهد شد.

- رویش و ظهور ده‌ها برنامه، هنرمند، مجری و بازیگر در برنامه‌های مختلف همچون حسینیه معلی، پاورقی، محفل، بگوبخند، شیوه، مکث، سیدخندان، مدرسه تلویزیونی ایران و مجموعه‌های نمایشی فاخر گواه به ثمر رسیدن جوانه‌های تحول در این مدت کوتاه است.

- مرجعیت رسمی سنجش مخاطبان، مرکز تحقیقات سازمان است و هر گونه گمانه زنی و یا اطلاعات ادعایی غیر دقیق درباره میزان مخاطب برنامه‌ها غیر قابل قبول و غیرمعتبر است.

- همه ارکان رسانه ملی با عزمی جدی و همدلانه در پی تحقق سند تحول هستند و این مهم را در سایه رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب، میثاق میان خود و مردم می‌دانند و از هیچ تلاشی در این زمینه فروگذار نخواهند کرد. فضاسازی‌ها و جوسازی‌ها، تهمت زنی‌های ناروا و ترویج عامدانه اطلاعات غلط و بی پایه و شایعه پراکنی‌ها با اهداف و انگیزه‌های مختلف، عزم رسانه ملی و کارکنان و مدیران و برنامه سازان آن را در مسیر پیش رو سست نخواهد کرد.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی