تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

یک سریال جاسوسی روی آنتن شبکه ۴

سریال جاسوسی درام و اکشن «خیانت» محصول آمریکا و انگلیس در سال ۲۰۲۲، از پنجشنبه ۲۶ مردادماه ساعت ۲۴ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

کد خبر: ۱۵۴۲۹۸
۱۳:۴۷ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۲

یک سریال جاسوسی روی آنتن شبکه ۴

دیدارنیوز: سریال «خیانت» با گویندگی ۳۵ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

مدیر دوبله این سریال رزیتا یاراحمدی است. رضا آفتابی، ارغوان افرسیاب، مهوش افشاری، مهرخ افضلی، رضا الماسی، دانیال الیاسی، آرزو امیربدری، علیرضا باشکندی، شهراد بانکی، فاطمه برزویی، علی بیگ محمدی، فریناز ثریا، ارسلان جولایی، شراره حضرتی، مونا خجسته، شهریار ربانی، شیرین روستایی، نفیسه زاجکانیها، منوچهر زنده دل، افشین زی نوری، لادن سلطان پناه، مریم شاهرودی، زهره شکوفنده، محمد صادقیان، مرضیه صفی‌خانی، مهسا عرفانی، پویا فهیمی، غلامرضا مهرزادیان، مریم مهماندوست، علی همت مومیوند، علیرضا ناصحی، حسین نورعلی، آزیتا یاراحمدی، نازنین یاری و رزیتا یاراحمدی صداپیشه‌های این اثر بوده‌اند.

خلاصه روایت این فصل از سریال از این قرار است که: آدام که به تازگی ریاست سرویس جاسوسی انگلیس را به دست گرفته از طریق یک افسر اخراجی سرویس جاسوسی روسیه که قبلاً با او رابطه داشته و مدیون حمایت‌های اوست دست به افشای خیانت‌های رئیس قبلی‌اش می‌زند.

این اثر یک سریال جاسوسی بسیار خوش ساخت، خوش ریتم، مهیج و جذاب که در عین حال نگاهی انتقادی به سرویس‌های جاسوسی انگلیس و آمریکا دارد در حالی که یک جاسوس روسی اخلاق‌مند قهرمان آن است. سریال در عین حال نشان می‌دهد که باکو، پایتخت جمهوری آذربایجان، تبدیل به لانه جاسوسی سرویس‌های جاسوسی کشور‌های غربی و ... شده که نکته‌ای قابل توجه است.

واحد جستجوی اداره کل تأمین و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این اثر را برعهده داشته و پس از طی مراحل تأیید و تخصیص (مشخص شدن شبکه پخش‌کننده)، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روند‌های ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، پس از آماده سازی از شبکه چهار سیما برای مخاطبان پخش می‌شود.

گفتنی است سریال ۵ قسمتی «خیانت» از بامداد روز پنجشنبه ۲۶ مرداد به روی آنتن می‌رود و در ساعت‌های ۱۱ صبح و ۱۸ همان روز تکرار می‌شود.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی