تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
«اگر با لبنان وارد جنگ شوید، به عصر حجر باز خواهید گشت»

تهدید نصرالله، تیتر اول رسانه‌های عبری

سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخرانی اخیر خود اسرائیل را تهدید کرد که در صورت حمله به لبنان به عصر حجر باز خواهد گشت؛ اظهاراتی که به تیتر اول رسانه‌های عبری تبدیل شده است.

کد خبر: ۱۵۴۲۵۵
۰۸:۲۶ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۲

تهدید نصرالله، تیتر اول رسانه‌های عبری

دیدارنیوز: رسانه‌های عبری به سخنرانی سید حسن نصرالله در هفدهمین سالگرد پیروزی در جنگ ژوئیه ۲۰۰۶ به ویژه به تهدید وی مبنی بر بازگشت اسرائیل به عصر حجر پرداختند.

رسانه‌های عبری در مورد سخنرانی سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در هفدهمین سالگرد پیروزی در جنگ ژوئیه ۲۰۰۶ اظهار نظر کردند.

رسانه‌های عبری زبان به نقل از نصرالله در سخنرانی خود نوشتند که «مقاومت، جبهه داخلی اسرائیل را به بخشی از جنگ تبدیل کرده است.»

روزنامه عبری «معاریو» گزارش داد که سید حسن نصرالله، یوآو گالانت وزیر جنگ را تهدید کرد که «اگر با لبنان وارد جنگ شوید، به عصر حجر باز خواهید گشت.»

به نقل از المیادین، هزی سمنتوف، مفسر امور عربی در کانال ۱۳ نیز گفت: دبیرکل حزب‌الله همچنان آگاهی خود را از اوضاع سیاسی اسرائیل نشان می‌دهد و در سخنرانی خود اعلام می‌کند که وضعیت ارتش اسرائیل در پی اختلافات داخلی در بدترین حالت است.

سمنتوف افزود که «تن‌ها دو روز پیش در مورد این موضوع صحبت شد، زیرا اعلام شده حتی اگر قانون خدمت وظیفه تصویب شود، به ارتش آسیب می‌رساند.»

سید حسن نصرالله در سخنرانی خود در هفدهمین سالگرد پیروزی ژوئیه ۲۰۰۶، رهبران اسرائیل را تهدید کرد و گفت: اگر به جنگ لبنان بروید به عصر حجر باز می‌گردید.

سید نصرالله با تاکید بر اینکه «اگر نبرد به نبرد با محور مقاومت تبدیل شود، چیزی به نام اسرائیل وجود نخواهد داشت»، خاطرنشان کرد: مسیر محور مقاومت، مسیر صعودی است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی