تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

لاریجانی: کولبران را با ایجاد تعاونی‌های مناسب ساماندهی کنیم

رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع کولبران گفت: ما می توانیم با ایجاد تعاونی‌های مناسب و استاندارد این موضوع را ساماندهی کنیم و یک ظرفیت اقتصادی در این حوزه ایجاد کنیم.

کد خبر: ۱۵۴۲۴
۱۲:۳۹ - ۰۷ آذر ۱۳۹۷

دیدارنیوز - علی لاریجانی در سیزدهمین اجلاس بین‌المللی تعاون- اقتصاد مقاوم تر و پایدارتر با کمک تعاون اظهار کرد: امیدوارم حاصل این اجلاس نتایج خوبی برای کشور ما و کشورهای آسیایی و اقیانوسیه در حوزه تعاون باشد. مساله تعاون حوزه بسیار مهمی است و قانون اساسی کشور ما این موضوع را مورد اشاره قرار داده است.

وی افزود: با توجه به این که قانون اساسی به این موضوع توجه کرده است فکر مهمی در پشت این موضوع وجود داشته است که بخش تعاون، بخش مهمی از اقتصاد باشد. این به این دلیل بوده است که شکلی عدالت خواهانه مورد توجه باشد و تجمیع بخش‌های خرد اقتصادی بتواند ظرفیت بزرگتری در حوزه اقتصاد ایجاد کند. از نظر قوانین و اسنادی در خصوص رشد تعاون در کشور کم و کاستی وجود ندارد. در سیاست‌های اصل ۴۴ تاکید شده است که ۲۵ درصد از اقتصاد کشور در حوزه تعاون مورد توجه قرار گیرد. در حوزه تعاون اهداف کیفی و کمی خوبی در نظر گرفته شده است. قانون برنامه ششم هم به این موضوع توجه کرده است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی