تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
بزرگانی که به فینال مردان و زنان نرسیدند

تنیس کانادا؛ جام در دستان سینر و پگولا

در رقابت‌های مهیج تنیس مردان و زنان کانادا که در شهر‌های تورانتو و مرنتریال برگزار شد، یانک سینر ایتالیایی و جسیکا پگولا از آمریکا جام قهرمانی را بالای سر بردند.

کد خبر: ۱۵۴۲۰۴
۱۰:۰۱ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۲

تنیس کانادا؛ جام در دستان سینر و پگولا

دیدارنیوز: یانیک سینر با پیروزی ۲ بر صفر برابر الکس د مینور فاتح رقابت‌های مسترز تورانتو شد.

به نقل از تنیس‌فا، در دیدار پایانی این رقابت‌ها در بخش مردان، جدال نزدیک ست نخست بعد از رد و بدل شدن پنج بریک سرویس ۶-۴ به سود سینر خاتمه یافت و در ست دوم نیز مرد هشتم تنیس جهان قاطعانه با حساب ۶-۱ حریف استرالیایی‌اش را مغلوب کرد تا اولین مسترز خود را فتح کند.

سینر پیش از این دو مرتبه در فینال مسابقات مسترز ناکام مانده بود؛ او سال ۲۰۲۱ در فینال مسترز مایمی مغلوب هورکاچ شد و امسال نیز در همین مسابقات با شکست مقابل مدودف دستش از جام کوتاه ماند.

این هم‌چنین هشتمین عنوان ستاره جوان ایتالیایی و دومین جام او در این فصل به شمار می‌رود.

تنیس کانادا؛ جام در دستان سینر و پگولا

با پیروزی در تورانتو، سینر ۲۱ ساله توانست دومین قهرمان ایتالیایی تاریخ مسابقات مسترز نیز لقب بگیرد. فابیو فونینی پیش از او در مسترز مونته کارلو ۲۰۱۹ به این مهم دست یافته بود.

در ر‌ده‌بندی جدید، سینر با کسب ۱۰۰۰ امتیاز دو پله صعود می‌کند و در جایگاه ششم خواهد ایستاد.

قهرمانی پگولا در مونتریال

جسیکا پگولا آمریکایی در دو ست پیاپی بر لودمیلا سامسونووا غلبه کرد و عنوان قهرمانی مسابقات مونتریال را به خود اختصاص داد.

در دیدار پایانی این رقابت‌ها در قسمت زنان که یک‌طرفه از آب در آمد، زن شماره ۳ تنیس جهان ظرف مدت تنها ۴۸ دقیقه حریف روس خود را مقتدرانه و با حساب ۶-۱ و ۶-۰ شکست داد تا دومین جام خود در مسابقات رده ۱۰۰۰ را فتح کند.

تنیس کانادا؛ جام در دستان سینر و پگولا

برگزاری فینال تنها دو ساعت بعد از اتمام دیدار سامسونووا در نیمه‌نهایی در یک‌طرفه شدن این مسابقه بی‌تأثیر نبود و تنیس‌باز روس نتوانست نمایش قابل قبولی ارائه دهد.

پگولای ۲۹ ساله با این پیروزی به سومین جام قهرمانی دوران حرفه‌ای خود دست یافت.

به گزارش دیدارنیوز، کارلوس آلکاراس ستاره تنیس جهان و مرد شماره یک رده‌بندی مردان در تورانتو و در غیاب نواک جوکوویچ نتوانست به فینال مسابقات برسد و حالا برای حفظ جایگاه نخست باید با «نوله» رقیب سرسخت خود در مسترز سینسیناتی رقابت کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی