تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
رئیسی در روزهایی که لایحه حجاب و پوشش زنان دغدغه دولت او و مجلس است، مطرح کرد

نظارت و کنترل بازار، از اولویت‌های اساسی دولت است

ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری نظارت و کنترل بازار، به‌ویژه در زمینه معیشت عمومی را از اولویت‌های اساسی دولت سیزدهم خواند.

کد خبر: ۱۵۴۱۶۱
۱۳:۲۴ - ۲۲ مرداد ۱۴۰۲

رئیسی

دیدارنیوز: بیستمین جلسه رصد و ارزیابی شرایط اقتصادی کشور به ریاست رئیس جمهور برگزار شد.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در این جلسه که از ساعت ۶ صبح امروز یکشنبه به ریاست سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، وزرای اقتصاد، نفت، نیرو، جهادکشاورزی و رئیس کل بانک مرکزی گزارش‌هایی از شاخص‌های مهم اقتصادی در تولید و مصرف، صادرات و واردات و همچنین فرآیند آزادسازی منابع بلوکه شده ایران در کشور‌های خارجی ارائه کردند.

روند تامین کالا‌های اساسی، روند کاهش ۲.۲ درصدی قیمت مسکن در تیرماه، روند کاهش قیمت گوشت قرمز، گوشت مرغ و تخم‌مرغ در هفته گذشته و کاهش بیش از ۲ درصدی نرخ ارز، طلا و سکه از جمله مهمترین محور‌های گزارش‌های ارائه شده بود.

رئیس جمهور نظارت و کنترل بازار، به‌ویژه در زمینه معیشت عمومی را از اولویت‌های اساسی دولت خواند و با اشاره به ضرورت توجه و مراقبت‌های لازم برای تقویت روند تولید در راستای شعار سال، بر عزم دولت در استیفای حقوق ملت تاکید کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی