تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.

اسرائيل «حزب‌الله» را تهدید کرد؛ به عصر حجر برمی‌گردید

گالانت، وزیر دفاع اسرائیل با هشدار به حزب الله لبنان می‌گوید که در صورت حمله حزب الله به تل‌آویو، اسرائیل لبنان را به عصر حجر باز می‌گرداند.

کد خبر: ۱۵۳۹۹۲
۱۲:۵۳ - ۱۸ مرداد ۱۴۰۲

اسرائيل «حزب‌الله» را تهدید کرد؛ به عصر حجر برمی‌گردید

دیدارنیوز: یوآو گالانت، وزیر دفاع اسرائیل هشدار داد در صورتی که حزب‌الله قصدی برای حمله به اسرائیل داشته باشد، تل‌آویو بدون تردید لبنان را به عصر حجر باز می‌گرداند.

این مقام اسرائیلی در اظهارات تهدید آمیز خود به حزب‌الله و دولت لبنان هشدار داد که اسرائیل آماده حمله به هر نقطه از مراکز این گروه در خاک لبنان است.

وی پس از دیدار با مقامات ارشد ارتش اسرائیل همچنین خطاب به مقام‌های لبنانی گفت: «اشتباه نکنید. ما جنگ نمی‌خواهیم، اما آماده دفاع از شهروندان، سربازان و حاکمیت خود هستیم. ما از به کارگیری تمام توان خود و حمله به هر نقطه از لبنان یا مراکز حزب‌الله و بازگرداندن لبنان به عصر حجر تردید نخواهیم کرد.»

تهدید وزیر دفاع اسرائیل در حالی صورت می‌گیرد که به دنبال اصلاحات قضایی مورد نظر نتانیاهو، ارتش این کشور دچار بحران نیرو‌های ذخیره شده است.

گالانت در ادامه صحبت‌های خود به همین مسئله اشاره کرد و افزود: «حزب‌الله و دیگر مقامات لبنانی ممکن است به اشتباه فکر کنند که اکنون می‌توانند اسرائیل را بیشتر آزمایش کنند، زیرا بحران نیرو‌های ذخیره ارتش اسرائیل اتفاق افتاده و ۱۰ هزار نفر از نیرو‌های ذخیره گفته‌اند که در اعتراض به اصلاحات قضایی کنار خواهند رفت.»

او ادامه داد: «اما در صورت تهدید به جنگ توسط گروهی مانند حزب‌الله، اسرائیل متحد خواهد شد.»

در ماه‌های اخیر پیگیری دولت دست راستی بنیامین نتانیاهو برای اجرای اصلاحات قضایی، اعتراضات و مخالفت‌های بی‌سابقه‌ای را در این کشور به همراه داشته و خیابان‌های شهر‌های مختلف اسرائیل چندین ماه است که صحنه تظاهرات خیابانی است.

برخی از مقام‌های پیشین موساد و ارتش اسرائیل، نسبت به تبعات و نتایج خطرناک اجرای این اصلاحات هشدار داده‌اند.

چنین شرایطی باعث شده برخی از مقام‌های اطلاعاتی و امنیتی اسرائیل بر محاسبات دشمنان از جمله حزب‌الله و ایران برای انجام اقدامات تهاجمی علیه اسرائیل تاکید کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی